دو فرزند پیرمردی که در خانه‌اش در غرب تهران به طرز مشکوکی فوت کرده است، با مشاهده آثار کبودی روی گردن پدرشان خواستار نبش قبر و بررسی علت مرگ او شدند.
کد خبر: ۸۵۴۳۴۶
درخواست نبش قبر برای بررسی علت مرگ پدر

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، صبح روز گذشته مرد 45 ساله‌ای همراه زن جوانی با مراجعه به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی در شکایتی مدعی به قتل رسیدن پدر 70 ساله‌شان شدند.

مرد میانسال در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: من و خواهرکوچکم هر کدام بعد از ازدواج در لواسان ساکن شدیم و پدرم از چند سال قبل همراه خواهر بزرگم و برادر کوچک‌ترم در تهران زندگی می‌کردند. پدرم وضع مالی خوبی داشت و با خرید خانه‌ای در غرب تهران به تنهایی زندگی می‌کرد و خواهر و برادرانم به او سر می‌زدند. در این مدت پدرم هیچ مشکلی نداشت تا این‌که عصر روز سیزدهم آبان خواهر بزرگم در تماس تلفنی از فوت پدرم خبر داد. او مدعی شد پدرم ساعتی قبل در خانه سکته قلبی کرده و او همراه برادر کوچکمان به خانه‌اش رفته و از پزشکی هم خواسته‌اند برایش گواهی فوت صادر کند و سپس پیکر پدرم به لواسان منتقل شد تا آنجا دفن شود.

وی اضافه کرد: من که پسر بزرگ بودم، هنگام شستن او در غسالخانه، متوجه آثار کبودی روی گردنش شدم. به همین دلیل موضوع را از برادر کوچکم پرسیدم. برادرم که مضطرب به نظر می‌رسید، مدعی شد پدر به خاطر بدهی‌های فراوان خود را حلق‌آویز کرده است و از من خواست برای حفظ آبرو موضوع را به کسی نگوییم. اما من همان موقع در تماس با کلانتری موضوع کبودی گردن پدرم را اعلام کردم. به نظرم پدرم خودکشی نکرده و مرگ او مشکوک است.

در ادامه دختر 35 ساله نیز در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: پدرم وضع مالی خوبی داشت و هیچ وقت حرفی از بدهی نزده بود. حتی قصد داشت خانه‌اش را بفروشد و در جای دیگری خانه بخرد. بعد از این‌که برادرم مدعی شد پدر خود را حلق‌آویز کرده از او خواستیم طناب را به ما بدهد که مدعی شد برای حفظ آبرو طناب را دور انداخته است. با توجه به این‌که یک پزشک به خانه آمده و برای پدرم گواهی فوت به علت ایست قلبی صادر کرده و آثار کبودی روی گردنش مشهود است، فکر می‌کنیم پدرم خودکشی یا سکته نکرده است. آقای بازپرس من و برادرم به مرگ پدرم مشکوک هستیم و از شما می‌خواهیم با دستور نبش قبر، جسد پدرم را به پزشکی قانونی منتقل کنید تا علت اصلی مرگ او مشخص شود. همچنین از افرادی که ما به آنها مشکوک هستیم تحقیق کنید تا مشخص شود پدرم چگونه جانش را از دست داده است.

با شکایت پسر و دختر پیرمرد 70 ساله، قاضی ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر در خصوص علت مرگ او را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها