سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در کارگاه 1000 متری ساخت مبل در مرتضی گرد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۴
آتش سوزی در کارگاه 1000 متری مبل

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک کارگاه مبل سازی در ساعت 10:40 صبح امروز جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان محله مرتضی‌گرد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حریق در کارگاهی مسقف به مساحت 1000 مترمربع رخ داده و شعله‌های آتش‌به حدی است که تمام آن را در بر گرفته و ضمن سرایت کامل به طبقه دوم این ساختمان در حال سرایت به اماکن مجاور است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهات عملیات اطفای حریق را آغاز کردند، گفت:‌ مدتی بعد شعله‌های آتش تحت کنترل در آمده و دقایقی بعد نیز به طور کامل اطفا شد.

ملکی با اشاره گستردگی حریق، افزود:‌ دود حاصل از شعله‌های آتش تا شعاع چند کیلومتری محل قابل مشاهده بود. درون کارگاه نیز مملو از چوب، لوازم قابل اشتعال، بشکه‌های رنگ، تینر، سیلندر گاز و .. بود و همین موضوع عملیات آتش نشانان را با سختی‌هایی رو به رو کرده بود. همچنین برای تخلیه دود، حرارت و اطفای حریق آتش نشانان مجبور شدند تا بخش‌هایی از سقف انبار را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، گفت: خسارات مالی ناشی از این حادثه بالا بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها