مردی که به اتهام قتل زن جوان در جنگل نکا به اعدام در ملا عام محکوم شده بود، با تائید حکم مجازاتش در دیوان عالی کشور در یک قدمی مجازات مرگ قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۳۱۸۱
اعدام برای عامل جنایت در جنگل نکا

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، عصر دهم اردیبهشت امسال زن جوانی به نام خدیجه در روستای دارابکلای میاندرود برای رفتن به مطب دندانپزشکی از خانه‌اش خارج و سوار یک خودروی مشکی با دو سرنشین شد. بعد از آن ناپدید شد و خانواده اش برای یافتن او از پلیس کمک خواستند.

در ادامه راننده خودرو شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل این زن با همدستی دوستش اعتراف کرد و گفت: روز حادثه همراه یکی از دوستانم در حال پرسه در اطراف روستا بودیم که متوجه زن جوانی در حاشیه خیابان شدیم و او را سوار کردیم. در میانه راه همدستم او را با چاقو تهدید کرد و چند ضربه به وی زد. با ربودن این زن به سمت جنگل‌های اطراف شهر نکا رفتیم. در آنجا اموال او را برداشتیم اما چون می‌ترسیدیم شناسایی شویم پیکر نیمه جانش را به دره‌ای در جنگل‌های نکا انداختیم. با اعتراف وی، همدستش نیز دستگیر شد.

متهمان در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان مازندران محاکمه شدند و متهم ردیف اول پرونده به اعدام در ملأعام ، 15 سال حبس به اتهام آدم‌ربایی، رد مال مسروقه و تحمل 10 سال حبس به اتهام سرقت و 74 ضربه شلاق تعزیری و متهم ردیف دوم به تحمل 25 سال حبس تعزیری، به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی به 15 سال حبس و به اتهام سرقت به عنف و آزار به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شدند که پرونده آنها به دیوان عالی کشور ارسال و چند روز پیش تائید شد و متهم ردیف اول پرونده در یک قدمی مرگ قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محمدمهدی احمدی میانجی، معاون قوه‌قضاییه در این باره گفت: حکم این مجرمان در دیوان عالی کشور تائید وپس از رسیدگی به نقایص، این حکم به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها