عضو کمیسیون عمران مجلس از شکایت شماری از متقاضیان مسکن مهر پردیس از شرکت عمران این شهر به دلیل افزایش غیرقانونی قیمت‌ها به دیوان عدالت اداری خبر داد و گفت: بیشترین شکایت و نارضایتی متقاضیان از شرکت‌های عمران پرند و پردیس است.
کد خبر: ۸۵۲۰۷۰
شکایت متقاضیان مسکن مهر از عمران پردیس به دیوان عدالت اداری

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا خسروی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به ادعای معاون وزیر راه و شهرسازی مبنی بر این‌که افزایش قیمت مسکن مهر نداشته‌ایم، اظهار کرد: مشخص نیست پشت این اظهارات چه استدلالی است، اما همه می‌دانند طی سه مرحله با استناد به دستورالعمل‌های سه گانه وزارت راه و شهرسازی قیمت مسکن افزایش یافته است.

وی با اشاره به شکایت شماری از متقاضیان مسکن مهر از شرکت عمران پردیس به دلیل افزایش غیرقانونی و خارج از چارچوب قیمت مسکن مهر، تصریح کرد: دیروز جلسه‌ای با حضور تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پرند و مدیران عامل و هیئت مدیره شرکت‌های عمران این دو شهر برگزار شد.

وی با بیان این‌که مدیران شهرهای جدید درباره مباحث مربوط به افزایش قیمت‌ها و وضع ساخت و ساز توضیحاتی ارائه کردند، یادآور شد: حدود 6 ماه قبل مدیران شرکت عمران گزارشی را به نمایندگان دادند و تاکید کردند در فلان تاریخ این کارها را در خصوص پروژه‌های مسکن مهر انجام می‌دهیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که هیچکدام از آن برنامه‌ها تاکنون اجرایی نشده است، یادآور شد: قرار بر این شده این جلسات ادامه یابد و جلسه بعدی با حضور مدیران شرکت‌های خدمات رسان (آب و فاضلاب و برق) انجام می‌شود.

خسروی با اشاره به این‌که مدیران شرکت عمران ادعا داشتند هنوز وام 25 میلیون تومانی به 30 میلیون تومان افزایش نیافته است، گفت: آنها همچنین مدعی شدند که برخی واحدهای مسکن مهر متقاضی ندارد که در پاسخ گفتم که «شما هم یک سری واحد دارید که هنوز روی فونداسیون قرار دارد.»

وی با یادآوری این‌که عمده شکایات متقاصیان مسکن مهر روی شهرهای پرند و پردیس است، افزود: در جلسه دیروز عنوان شد که یک سری از واحدها حاضر است که به دلیل نبود امکانات زیربنایی قابل واگذاری نیست البته این حرف‌ها را هم دو سال پیش می‌گفتند و در دو سال اخیر هیچ اتفاق امیدوارکننده‌ای در خصوص مسکن مهر شهرهای پرند و پردیس روی نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها