پیرمرد کشاورز پس از ربوده شدن از باغش، توسط گروگانگیر آشنا به قتل رسید.
کد خبر: ۸۵۲۰۲۶
قتل پیرمرد توسط گروگانگیر آشنا

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، شامگاه جمعه مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد از ناپدید شدن پدر سالخورده‌اش خبر داد.

این مرد به پلیس گفت: پدرم کشاورز است و به تنهایی زندگی می‌کند. من و دیگر اعضای خانواده مدام به او سر می‌زدیم و جویای احوالش بودیم. روز جمعه او با سوار شدن به خودروی تویوتایش برای سرکشی به باغش در یکی از روستاهای شهر دوساری رفت، اما هرچه منتظر پدرمان شدیم، دیگر از او خبری نشد. بنابراین با تلفن نگهبان باغ تماس گرفتیم که مدعی شد پدرمان ساعاتی پیش باغ را ترک کرده است.

جستجو برای یافتن پدرمان را آغاز کردیم، اما تلاش ‌مان بی‌نتیجه بود.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، مشخصات مرد گمشده به نام کرامت 61 ساله، در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و جستجو برای یافتن او آغاز شد. با گذشت یک روز از ناپدید شدن وی، مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و عنوان کرد، در اطراف شهر، جسد مردی سالخورده را پیدا کرده است. ماموران راهی محل موردنظر شده و دریافتند، جسد متعلق به کرامت است.

با کشف جسد کشاورز گمشده، روند رسیدگی به تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهرستان عنبرآباد استان کرمان، تحقیقات ویژه‌ای را برای دستگیری قاتل یا قاتلان و رازگشایی از این جنایت آغاز کرده‌اند.

فرماندارعنبرآباد نیز دراین رابطه گفت: این کشاورز شامگاه جمعه از باغش ربوده شد و گروگانگیر او را به قتل رساند. هویت قاتل شناسایی شده و ماموران در تعقیب او هستند.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها