رئیس پلیس فتا کرمان از دستگیری عامل انتشار مطالب توهین آمیز علیه خانمی کرمانی در شبکه اجتماعی بی‌تاک خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۴
دستبند قانون، عاقبت انتقام‌گیری در بی‌تاک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ کامبیز اسماعیلی گفت: در پی اعلام شکایت خانمی به پلیس فتا و ادعای این فرد مبنی بر این که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی بی‌تاک (bee talk) اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز کرده و موجب تخریب شخصیت فردی و خانوادگی وی شده است، رسیدگی و شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مطالب مورد ادعای شاکی صحت دارد و متهم نیز برای پنهان ماندن هویت و اطلاعات خود از شبکه اجتماعی بی‌تاک استفاده کرده است.

سرهنگ اسماعیلی افزود: با توجه به عدم وجود اطلاعات کافی در اکانت ساخته شده، اقدامات فنی و سایبری لازم برای شناسایی متهم صورت پذیرفت که نهایتا منجر به شناسایی متهم شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم به پلیس فتا منتقل شد و طی بازجویی‌ها، ضمن اعتراف به بزه انتسابی اقرار کرد که با توجه به خصومتی که با شاکی داشته، تنها برای انتقام جویی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز و خلاف واقع علیه وی در شبکه اجتماعی بی‌تاک کرده است.

رئیس پلیس فتا کرمان افزود: با توجه به تکمیل شدن تحقیقات، پرونده متهم به همراه شاکی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ اسماعیلی هشدار داد: توهین به اشخاص در فضای مجازی جرم است و تبعات قانونی در پی خواهد داشت از این رو مجرمان باید بدانند که هیچ تحرکی از چشم تیزبین پلیس به دور نخواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها