منابع امنیتی در عراق از اصابت ۲۵ فروند موشک «کاتیوشا» به کمپ لیبرتی مقر اعضای گروهک منافقین در اطراف فرودگاه بغداد و کشته شدن ۲۰ نفر از عناصر گروهک منافقین خبر دادند.
کد خبر: ۸۵۰۹۷۹
کشته شدن ۲۰ عنصر گروهک منافقین در حمله موشکی به اردوگاه لیبرتی در عراق/ فهرست اسامی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه اسکای‎نیوز، افراد ناشناس امروز 25 فروند موشک کاتیوشا به سمت اطراف فرودگاه بغداد شلیک کردند.

یک منبع امنیتی در عراق که از افشای نامش خود داری کرد، گفت: این موشک‎ها از منطقه البکریه از توابع ابوغریب شلیک شدند.

این منبع امنیتی به سایت خبری "السومریه نیوز" گفته که موشک‎های کاتیوشا به سمت اردوگاه لیبرتی(مقر گروهک منافقین) در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد در غرب پایتخت عراق شلیک شدند و در نتیجه آن چند نفر کشته و زخمی شدند.

شبکه الجزیره به نقل از منابع عراقی تعداد کشته های این حمله موشکی را 20 نفر برآورد کرد.

اردوگاه لیبرتی محل حضور عناصر برجای مانده از گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.

گرچه هنوز ابراز نظر رسمی در باره افرادی که در این کمپ کشته شدند نشده اما در فضای مجازی اسامی کشته های احتمالی اعضای این گروهگ تروریستی منتشر شده است.

مهدی توکلی، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان ، شریف ویسی، حسین سرور آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعی، سهراب همایونفر، حمید رضا ایمنی خلق، اکبر علیدوست و حسن توفیق اسامی هستند که در فضای مجازی وجود دارند و کشته شدن برخی از آنها نیز مورد تائید قرار گرفته است.

در عین حال اخباری مبنی بر کشته شدن مهدی ابریشمچی نیز وجود دارد، اما برخی دیگر از منابع فرد کشته شده را حسین ابریشمچی معرفی کرده اند که برادر مهدی است.

گفتنی است مهدی ابریشمچی شوهر سابق مریم رجوی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها