متهم فراری را شناسایی کنید

سرقت طلا به بهانه ضمانت استخدام

مرد تبهکار که به بهانه استخدام طعمه‌های خود، طلاهای همسر آنها را سرقت می‌کند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۰۵۱۸
سرقت طلا به بهانه ضمانت استخدام

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، 24 فروردین امسال مردی با مراجعه به کلانتری تهران نو با طرح شکایتی راز کلاهبرداری مرد شیاد را فاش کرد. او به ماموران گفت: امروز در پارک خیام با شخصی حدود 40 ساله آشنا شدم . او وقتی متوجه شد من به دنبال کار هستم، مدعی شد می‌تواند کار مناسبی برایم پیدا کند. برای صحبت به خانه من رفتیم و بعد از خوردن چای، خواست برای امضا ی قرارداد به شرکت او برویم. در میان راه برای گرفتن عکس، وارد یک عکاسی شدیم. زمانی که در تاریکخانه بودم او با موتور به خانه‌ام بازگشته و به بهانه ضمانت، از همسرم تعداد ده عدد النگو، یک عدد زنجیر و پلاک، یک جفت گوشواره و یک حلقه انگشتر طلا گرفته و متواری شده است.

همسر شاکی نیز پس از حضور در پایگاه ششم آگاهی، با تائید اظهارات همسرش به کارآگاهان گفت: روز حادثه همسرم همراه مرد غریبه‌ای وارد خانه شد. این مرد ادعا کرد برای همسرتان شغلی پیدا کرده‌ام و پس ازدقایقی هر دو از منزل خارج شدند تا این‌که بعد از نیم ساعت، این شخص دوباره به خانه ما مراجعه و با نشان دادن دو کاغذ امضا شده عنوان کرد، همسرتان گفته طلاهایتان را بدهید تا برای ضمانتش ببرم و من نیز طلاهایم را به او دادم.

دومین شکایت

در ادامه رسیدگی به پرونده، دومین فردی که به همین شیوه از وی کلاهبرداری شده بود نیز شناسایی شد.

با توجه به شناسایی تصویر متهم از طریق تصاویر دوربین‌های مداربسته بانک و برای شناسایی و دستگیری این شخص، عکس او به خواست قاضی پرونده بدون پوشش در روزنامه چاپ می‌شود. افرادی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، می‌توانند هرگونه اطلاعات خود را درخصوص هویت، مخفیگاه یا محل تردد این شخص از طریق شماره تماس‌های 21865680 و 21865853 در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با کلاهبرداری پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

روزنامه جام جم

برای مطالعه اخبار بیشتر از جام جم آنلاین به اینجا کانال تلگرام این سایت مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها