عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه از نظر من 80 درصد سید حسن خمینی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری می شود گفت: نوه امام به من گفت باید در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد شوم و وظیفه دارم که شرکت کنم.
کد خبر: ۸۵۰۲۵۰
سید حسن خمینی گفت نامزد انتخابات خبرگان می شوم

به گزارش جام جم آنلاین، آیت الله محسن غرویان در گفت‌و‌گو با تسنیم ، با اشاره به صحبت های مطرح شده مبنی بر نامزد شدن سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: یک هفته پیش دیداری با سید حسن خمینی داشتم که مسائل مختلفی از جمله مسئله خبرگان و آرایش احزاب و گروه های مختلف سیاسی مطرح شد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی افزود: از سید حسن خمینی درباره ورود به انتخابات خبرگان سئوال کردم که گفت پس از ایام شهادت امام حسین(ع) به صورت رسمی نظر خود درباره حضور یا عدم در انتخابات خبرگان را بیان می کند، نوه امام گفت احساس می کنم که باید در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد شوم و وظیفه دارم شرکت کنم.

آیت الله غرویان با بیان اینکه از نظر من 80 درصد سید حسن خمینی کاندید مجلس خبرگان رهبری می شود بیان کرد: در دیدار چند شب پیش با آیت الله جوادی آملی صحبت درمورد شخصیت علمی سید حسن خمینی شد که آیت الله جوادی آملی با دید مثبت فرمود وی از نظر علمی استعداد بسیار خوبی دارد و درس خارج فقه و اصول می دهد و فضلای زیادی جزو شاگردان وی هستند و در درس فلسفه من نیز حاضر می شد.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: روز تاسوعا در دفتر آیت الله العظمی سبحانی مجلس روضه شرکت کردم و از آیت الله مقتدایی درمورد سید حسن خمینی پرسیدم که فرمودند در لیست جامعه مدرسین حضور ندارند ، به آیت الله مقتدایی گفتم نوه امام محبوبیت بالا و جایگاه مردمی مناسبی دارد که آیت الله مقتدایی فرمود اگر سید حسن خمینی کاندید مجلس خبرگان رهبری شود قطعا رای بالایی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها