مرد 60 ساله که به خاطر سوءظن، همسرش را قربانی اسیدپاشی کرده بود، قبل از ترک ایران دستگیر شد.
کد خبر: ۸۴۹۷۷۰
سوءظن،‌ عامل اسیدپاشی بر روی همسر

به گزارش جام ‌جم آنلاین ، 28 مهر امسال اهالی خیابان مولوی با شنیدن فریاد کمک‌خواهی زن میانسالی، با پلیس و اورژانس تماس گرفتند. زن 53 ساله در حالی که صورت خود را گرفته بود، فریاد می‌زد: «سوختم سوختم.»

با حضور امدادگران اورژانس، زن میانسال که صورتش با اسید سوخته بود، به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل و تحقیقات ماموران در این زمینه آغاز شد.

بررسی‌های اولیه نشان داد، ساعتی قبل همسر سودابه درحالی که او خواب بوده رویش اسید ریخته و فرار کرده است. با شناسایی هویت مرد اسیدپاش، موضوع به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و تیمی از ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی علت اسیدپاشی و دستگیری مرد اسیدپاش آغاز کردند.

با شروع تحقیقات، پسر مرد اسیدپاش در بازجویی در مورد نحوه اسیدپاشی روی مادرش گفت: اهل افغانستان هستیم و چند سال قبل برای زندگی به ایران آمدیم. پدر و مادرم از چند ماه قبل با هم اختلاف داشتند. ظهر دیروز پدرم به خانه آمد و در حالی که ظرفی در دست داشت سراغ مادرم را گرفت. مادرم در حال استراحت بود. دقایقی بعد با صدای سوختم سوختم مادرم متوجه اسیدپاشی شدم اما پدرم همان زمان فرار کرد. پدرم همیشه نسبت به مادرم سوءظن داشت و به او تهمت می‌زد.

با شناسایی هویت مرد 60 ساله تحقیقات برای شناسایی او آغاز و معلوم شد مرد اسیدپاش ظهر شنبه به خانه خواهرش در جنوب تهران رفته است. با شناسایی خانه مورد نظر مرد اسیدپاش دستگیر شد.

روز گذشته با انتقال متهم به نام نظر به دادسرای امور جنایی او به اسیدپاشی روی همسرش اعتراف کرد و گفت: چند سال قبل برای کار با خانواده‌ام به ایران آمدیم. من قبل از ازدواج با همسرم، دوبار دیگر ازدواج کرده بودم و 9 فرزند دارم. زندگی خوبی داشتم تا این که به خاطر برخی از رفتارهای همسرم دچار اختلاف شدیم. او به من توجه نمی‌کرد و همین موضوع باعث شد به او شک کنم. همیشه فکر می‌کردم او به من خیانت می‌کند. همین موضوع باعث درگیری میان ما شد. به همین دلیل به فکر انتقام از همسرم افتادم. شنیده بودم اسید صورت را می‌سوزاند و دیگر چهره فرد مثل قبل نمی‌شود برای همین تصمیم گرفتم روی او اسید بریزم. روز حادثه با پرداخت 8000 هزار تومان اسید خریدم و به خانه رفتم. همسرم در خواب بود و فرزندانم مشغول کار خودشان بودند. آهسته به اتاق خواب رفتم و اسید را روی صورت و دست و پای او ریخته و فرار کردم. بعد از فرار یک بار با دخترم صحبت کرده و بعد با خاموش کردن تلفن همراهم به پاکدشت رفتم. شب‌ها در خیابان می‌خوابیدم و صبح‌ها نیز آواره کوچه‌ها بودم تا این‌که تصمیم گرفتم به افغانستان بروم. روز گذشته به خانه خواهرم رفتم تا با گرفتن پول، به افغانستان بروم که فرزندانم سر رسیدند و پس از ضرب و شتم مرا تحویل پلیس دادند.

با اعترافات مرد اسیدپاش او با دستور مجتبی حسین‌پور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی بازداشت شد.این در حالی است که زن 53 ساله که از ناحیه صورت، دست و پا دچار سوختگی شده بود همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

روزنامه جام جم

برای مطالعه اخبار بیشتر از جام جم آنلاین به اینجا کانال تلگرام این سایت مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها