معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بی شک خطر شبکه های اجتماعی خیلی بیشتر از ماهواره است و درست بیخ گوش ما قرار دارد.
کد خبر: ۸۴۹۴۳۲
شبکه های اجتماعی از ماهواره خطرناک تر هستند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در اولین جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی استان، اظهار کرد: دربرگیری شبکه های اجتماعی و عضویت چنین جمعیتی از کشور در این شبکه ها، وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند؛ ما باید ریشه یابی کنیم که علت این همه گرایش به شبکه های اجتماعی از کجا نشأت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: البته ما به هیچ عنوان استفاده از تکنولوژی و فن آوری های روز را زیر سئوال نمی بریم اما آنچه که برای ما مهم است، روش و مدت زمان استفاده از این فن آوری هاست که چند ساعت از وقت شبانه روزی جوانان ما به آن اختصاص می یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: جوان ما نباید گرفتار خانه نشینی و انزوا باشد و تمام وقت خود را در شبکه های اجتماعی بگذراند و اعتقاد داریم اگر فضای سرگرمی و نشاط در جامعه بیشتر شود، قطعاً استفاده از شبکه های اجتماعی هم با اقبال کمتری مواجه خواهد شد.

طهماسبی در ادامه تأکید کرد: ماهواره تنها در داخل منزل قابل دسترسی و استفاده است اما شبکه های مجازی و اجتماعی محدود به زمان و مکان نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رصد مستمر و همیشگی باید بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد زیرا این امکان عموماً از خارج از کشور ساماندهی و هدایت شده و می تواند خطرناک و آسیب زا باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها