معاون اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری پسری که به دلیل باخت در شرط‌بندی اینترنتی از پدرش 30 میلیون تومان اخاذی کرده بود، در بندرانزلی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۹۵۹
پسری که از پدرش اخاذی می کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، محمدرضا جعفری خیرخواه با اشاره به اخاذی یک پسر از پدرش در انزلی اظهار کرد: مردی 57 ساله در با مراجعه به پلیس آگاهی انزلی عنوان کرد که فرزند 27 ساله‌اش توسط افرادی ناشناس در ازای دریافت 30 میلیون تومان ربوده شده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی مبارزه با جرایم جنایی گیلان برای پیگیری موضوع به بندرانزلی رفتند، افزود: کارآگاهان آگاهی در تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که فرد ربوده شده در شرط‌بندی اینترنتی فعالیت داشته و تمام اموال و دارایی‌های خود را در این راه از دست داده و بارها از پدرش تقاضای پول کرده بود که با مخالفت او مواجه شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته کارآگاهان با پدر این پسر 27 ساله، مبلغ درخواستی به حساب فرزند منتقل و سپس از دستگاه پوز در گلشهر کرج برداشت شد.

این مسئول با اشاره به اینکه فرد ربوده شده پس از حرکت به طرف به انزلی در مدخل ورودی این شهرستان دستگیر شد، افزود: متهم در بازجویی پلیسی به صراحت اقرار کرد که ادعای آدم‌ربایی او کذب بوده و برای اینکه مبلغ مذکور را از پدرش اخاذی کند دست به چنین حربه‌ای زده است.

جعفری‌خیرخواه اقدام متهم مذکور را موجب تحمیل هزینه به پلیس و تشویش اذهان عمومی عنوان کرد و یادآور شد: این موضوع در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه تشویش اذهان عمومی و گمراه کردن پلیس جرم بوده و قابل پیگیری در مراجع قضایی است، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی پلیس گیلان تنها منبع موثق برای اعلام اخبار و حوادث انتظامی و امنیتی در استان و از مردم می‌خواهیم به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.

این مسئول بروز شایعات و اخبار غیر موثق را موجب کندی تحقیقات پلیس در برخورد با جرایم عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها