رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر:

مجوز جستجو در سردخانه‌ها صادر نشده است

رئیس مرکز پزشکی حج گفت: متاسفانه علی‌رغم رایزنی های اخیر هنوز مجوز جستجو در سردخانه‌ها و کانتینرهای جدید به ما داده نشده است.
کد خبر: ۸۴۱۰۴۴
مجوز جستجو در سردخانه‌ها صادر نشده است

به گزارش مهر، سید علی مرعشی درباره آخرین اخبار از مکه و حادثه منا گفت: روز گذشته متاسفانه تحقیق و تفحص داخل سردخانه ها متوقف شد زیرا اجازه این کار از ما گرفته شده است.به همین دلیل از دیروز تاکنون شناسایی جدیدی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه امروز رایزنی هایی را به منظور کسب مجوز و شناسایی های جدید داشتیم، افزود: امیدوارم این مجوز صادر شود تا بتوانیم اجساد پاک قربانیان کشور را شناسایی و منتقل کنیم.

رئیس مرکز پزشکی حج با بیان این مطلب که از یافتن مجروحان مجهول الهویه جدید به طور کامل ناامید شده ایم، گفت: در دو روز گذشته در بیمارستانهای جده، مکه و طائف بدنبال مفقودینی که احتمالا به صورت مجهول الهویه بستری باشند گشتیم اما متاسفانه حتی یک مورد هم پیدا نکردیم لذا باید گفت از یافتن مجروحان مجهول الهویه جدید کاملا ناامید شده ایم.

مرعشی با اشاره به آخرین آمار مصدومان حادثه گفت: در حال حاضر ۱۱ مصدوم حادثه در بیمارستان مکه، یک بیمار در جده و دو مصدوم در طائف بستری هستند.

وی افزود: امروز صبح نیز شش تن از مجروحان منا را با دو پرواز به تهران منتقل کردیم.در حال حاضر ۱۱ بیمار در زیر دستگاه های تنفسی داریم که ۷ نفر آنها از مجروحان منا هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها