نجات از اعدام عامل زورگیری در پل «امین‌حضور» را سر به‌راه نکرد

مجموعه‌ای از جرائم خشن در پرونده زندانی فراری + عکس

زورگیری از موتورسواران با کلت کمری و پنجه بکس

خلافکار خطرناک شمال تهران دستگیر شد

خلافکار خطرناک شمال تهران که با استفاده از کلت کمری و پنجه بکس اقدام به زورگیری از موتورسواران در خیابان های خلوت می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۴۰۹۰۳
خلافکار خطرناک شمال تهران دستگیر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 17:40 بیست و نهم شهریورماه در راستای اجرای طرح پاکسازی معابر ماموران دایره اطلاعات و تجسس یگان کلانتری 101تجریش به آدرس خیابان فیاضی -خیابان آقابزرگی -پارک صحرا اعزام شدند.

ماموران در هنگام گشت زنی در داخل پارک فردی حدودا 40 ساله که با ظاهری نامتعارف و کاپشن به همراه کیف بر روی صندلی نشسته بود را مشاهده کردند که به وی مظنون شده و درصدد بررسی موضوع برآمدند.

در لحظه اولیه علت حضور وی را سوال کردند که ناگهان یک قبضه اسلحه کلت کمری را از جیب سمت راست شلوار خود بیرون آورد و ضمن مسلح کردن اسلحه با تهدید ماموران اقدام به فرار به سمت بیرون پارک کرد که ماموران بلافاصله به تعقیب وی پرداخته و به کمک نیروی کمکی که از کلانتری درخواست کرده بودند اقدام به تعقیب متهم کردند.

در ادامه متهم به زمین خورد و و اسلحه از دست وی داخل جوی آب فاضلاب افتاد که قبل از اینکه موفق شود آن را مجدد بردارد ماموران باهوشیاری به سرعت اسلحه او را برداشته و متهم را زمین گیر کرده و خشاب اسلحه را که حاوی 4 فشنگ بود خارج کردند.

در بازرسی بدنی از زورگیر مسلح دو قبضه چاقوی ضامن دار و یک عدد پنجه بکس و از داخل کیف سیاه رنگ وی تعداد 21 عدد دستبند پلاستیکی یک بار مصرف و حدود 3گرم مواد مخدر از نوع شیره تریاک و دو عدد فشنگ نیز کشف شد.

متهم خود را «برات» معرفی کرد که به همراه وسایل مکشوفه به کلانتری منتقل و در ادامه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم، زورگیر است که چندین مرتبه اقدام به متوقف کردن موتور سواران در کوچه های خلوت محدوده تجریش کرده و با تهدید سلاح از آنان اخاذی و زورگیری کرده است.

سرهنگ سید محمد حسینی، رئیس کلانتری 101تجریش با اعلام این خبر، افزود: پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و پس از اخذ دستور از مقام قضایی به همراه متهم و اموال مکشوفه به دادسرای ناحیه 33 (شهید مقدس اوین) ارسال گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها