زن جوان زمانیکه دید شوهرش هنوز هم برای مادرش خرید می کند، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.
کد خبر: ۸۴۰۶۲۳
شوهرم هنوز هم برای مادرش خرید می‌کند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی 18 ماه است که با شوهرم ازدواج کرده ام ولی در این مدت همیشه با او دعوا کرده ام. شوهرم هنوز هم تصور می کند در خانه مادرش زندگی می کند و باید تمام مسئولیت خانه مادرش را بر عهده او باشد.

وی افزود:شوهرم هربار که برای خانه خودمان خرید می کند برای خانه مادرش هم کلی وسیله می خرد، از گوشت و مرغ و خوراکی گرفته تا بقیه وسایل مورد نیاز یک خانه؛ اوایل وقتی اینکارهایش را می دیدم تصور می کردم با مرور زمان متوجه می شود که مستقل شده و زندگی اش از مادرش باید جدا باشد، ولی الان 18 ماه است که شوهرم هیچ تغییری نکرده و همچنان تمام خریدهای خانه مادرش را انجام می دهد.

زن جوان گفت: در واقع او مسئولیت دو خانواده و دو زندگی را بر عهده دارد و من نمی توانم این موضوع را تحمل کنم. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت های این زن شوهرش نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت هایش را بشنود.‎

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
۰
۰
مگه با پول تو میخره ؟بتوچه دوست داره به مادرش كمك كنه...
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
۰
۰
آقای نرم افزار این قدر اظهار نظر بی خود نكن . تو كه از زندگی مردم خبر نداری . خود من مادر شوهرم حقوقش را پس انداز می كرد شوهرم تمام خریدهای زندگی مادرش و حتی و پول آب و برق و تلفن و گازش رو می داد از گلوی من می زد طلاهای مادر شوهرم هر روز اضافه می شد اما ما حتی یك قرون پس انداز نداشتیم خدا رو خوش میاد بعضی مردها این قدر بچه ننه باشند و به زندگش و زن و بچه ی خودشان ظلم كنند تا آخرش متوجه شدم و اتمام حجت كردم تازه مادر شوهر من چند پسر دیگه هم داشت كه اونها فقط حاضر خور بودن و پر ادعا .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها