وکیل مدافع محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به شکایت موکلش از معاون اول دولت یازدهم گفت: افزون بر دو ماه است منتظر لایحه دفاعیه آقای جهانگیری هستیم و طولانی شدن تهیه لایحه، چیزی جز نداشتن مستندات برای اثبات ادعاهای مطروحه نیست.
کد خبر: ۸۴۰۴۸۳
آخرین وضعیت شکایت احمدی نژاد از جهانگیری

سید عادل حیدری در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت شکایت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان از اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم، اظهار کرد: چند هفته قبل در تاریخ نهم شهریور 94، خانم امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهور در رسانه‌ها اعلام کرد که لایحه دفاعیه آقای جهانگیری آماده شده و به دادسرا ارائه می‌شود.

وکیل مدافع احمدی‌نژاد اضافه کرد: پس از گذشت چند هفته انتظار افکار عمومی و تحویل ندادن لایحه به دادسرا، خانم امین‌زاده دوباره در مصاحبه‌ای در تاریخ 28 شهریور اعلام کرد که لایحه دفاعیه آقای جهانگیری آماده است؛ این در حالی است که دفتر معاون اول دولت یازدهم، اوایل مرداد ماه و بلافاصله پس از طرح شکایت علیه وی، اعلام کرد که از شکایت مطروحه استقبال می‌کنیم.

عارف اصلاح‌طلبان سرلیست خواهد بود

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: ممکن است آقای ناطق در لیست ما باشد ولی اینکه سرلیست باشد قطعا اصلاح‌طلبان راضی نخواهند بود که با بودن آقای عارف شخصیت دیگری به عنوان سرلیست اصلاح‌طلبان مطرح شود.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی، امروز سه‌شنبه گفت و گویی با روزنامه آرمان انجام داده و در باره مطرح شدن سرلیستی آقای ناطق نوری در لیست اصلاح‌طلبان افزود:آقای ناطق هنوز برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی نکرده‌اند. اگر ایشان اعلام آمادگی کنند، قدمشان بر چشم ماست. ایشان شخصیتی محترم هستند که هم در لیست قرار می‌گیرند و هم جایگاهی موثر در مجلس خواهند داشت.

وی در باره نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات هم گفت:اصولگرایان قطعا به وحدت نمی‌رسند، چرا که سلایق متقاوتی دارند و تضاد منافع بین آنها زیاد است. از اصولگرایان سنتی گرفته تا اصولگرایان تندرو مثل جبهه پایداری و حتی طیف نزدیک به احمدی‌نژاد، به شکل مجزا در حال فعالیت هستند و نمی‌توانند به وحدت برسند. تا الان هم هرچه تلاش کرده‌اند ناموفق بوده‌اند که زیر یک چتر جمع شوند.

پیام رهبر طالبان پس از تصرف قندوز

منابع خبری نزدیک به طالبان افغانستان پیام ملا اختر منصور رهبر این گروه پس از تصرف شهر قندوز به دست طالبان را منتشر کردند.

به گزارش تسنیم، ملا اختر محمد منصور رهبر طالبان افغانستان پس از تصرف شهر قندوز در شمال افغانستان توسط افراد این گروه پیامی را صادر کرده که در پایگاه‌های خبری وابسته به طالبان منتشر شده است.

ملا اختر منصور در این پیام یادآور شده است: مجاهدین (افراد طالبان) باید پس از پایان عملیات و رسیدن به اهداف نظامی، تمام توجه خود را به حفظ جان، مال و آبروی مردم شریف قندوز معطوف کنند؛ اکثر اوقات فرصت‌طلبان و غارتگران از چنین فضای جنگی سوء‌استفاده می‌کنند، مجاهدین باید بیدار باشند و اجازه ندهند که کسی به جان ومال مردم و دارایی‌های بیت‌المال آسیب برساند.

این فتوحات، نصرت خدا و نتیجۀ قربانی‌های ملت مجاهد است، بنابراین مقامات دولت کابل باید با جرأت شکست خود را بپذیرند، دستاوردهای مجاهدین را منتسب به سازمان‌های اطلاعاتی بیگانگان نکنند و انتقام شکست خود را با بمباران‌های کور از مردم نگیرند و پیشرفت‌های مجاهدین را به عنوان یک حقیقت تلخ قبول کنند و با آرامش و حوصله به آینده خود و مصلحت کشور بیاندیشند؛ دیگر آن زمان سپری شده است که حرف‌های بزرگ دوستم، وعده‌های فریبندۀ غنی و تبلیغات پوچ رسانه‌های غربی بتواند اذهان مردم را اغفال کند.

سازمان اطلاعات سعودی صفحه "مجتهد" را هک کرد

سازمان اطلاعات سعودی پس از فاجعه منا و جانباختن شمار زیادی از حجاج صفحه "مجتهد" فعال عربستانی در توییتر را که به دلیل افشای اسرار پشت پرده خاندان سعودی شهرت زیادی دارد، هک کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شخصیت ها و فعالان مخالف حکومت سعودی از جمله یحیی عسیری و عبدالله الغامدی اعلام کردند که صفحه مجتهد که نزدیک به یک میلیون و 900 هزار دنبال کننده دارد، هک شد.

هکرها همه مطالب صفحه مجتهد در توییتر را حذف کردند و در تلاش برای مرتبط دادن او با ایران، نام این صفحه را از "مجتهد" به "آیت الله مجتهد" تغییر دادند.

مجتهد در آخرین افشاگریهای خود به ابعاد مختلف سهل انگاری سعودی ها در فاجعه مکه پرداخت و فاش کرد که به دستور ولیعهد عربستان فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته منا ضبط و از دسترس خارج شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
-
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
۰
۰
احمدی نژاد دوستت داریم

نیازمندی ها