دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور در نامه‌ای به قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اعلام انصراف مددجویان این سازمان از مسکن مهر به‌دلیل افزایش قیمت‌ متوالی پروژه‌های این طرح خواستار رسیدگی "ویژه" این موضوع شد.
کد خبر: ۸۳۹۶۷۶
انصراف اجباری مددجویان بهزیستی از مسکن مهر

علی ربوبی دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور در نامه‌ای به شماره 900/94/94642 مورخ 29 شهریور 94 با تشریح مشکلات پیش‌آمده برای معلولان و مددجویان این سازمان به واسطه افزایش متوالی قیمت واحدهای مسکن مهر خواستار رسیدگی این موضوع توسط قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر شد.

به گزارش تسنیم،متن نامه ربوبی به مهرآبادی عینا در ذیل می آید؛

«احتراما، با عنایت ب مذاکره و هماهنگی به‌عمل آمده مبنی بر انعکاس مشکلات فرآروی این سازمان در راستای تامین مسکن معلولین و مددجویان جانمایی شده در پروژه‌های مسکن مهر در دست ساخت، به پیوست تصویر مکاتبه 948/917/675 مورخ 94/06/24 مدیرکل بهزیستی استان تهران در خصوص افزایش قیمت متوالی پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پرند و به تبع آن اعلام انصراف بخش قابل توجهی از جمعیت هدف تحت پوشش بهزیستی به دلیل عدم بضاعت مالی در تامین هزینه‌های تحمیل شده ایفاد حضور می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید مراتب به صورت ویژه پیگیری و نتیجه به این سازمان ارسال گردد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها