رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر:

مجوز جستجو در سردخانه‌ها صادر نشده است

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر:

حال عمومی زائران مصدوم ایرانی خوب است

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به بسیج همه امکانات جهت امدادرسانی و رسیدگی به وضعیت زائران مصدوم ایرانی و همچنین شناسایی هر چه سریع‌تر جانباختگان حادثه امروز رمی‌ جمرات گفت: شرایط عمومی زائران مصدوم ایرانی خوب است.
کد خبر: ۸۳۸۸۷۰
حال عمومی زائران مصدوم ایرانی خوب است

به گزارش ایسنا، دکتر علی مرعشی با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی مرکز پزشکی حج و زیارت بلافاصله پس از وقوع حادثه امروز در منا، گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی گرم عربستان، از قبل تیم‌های پزشکی ایرانی در مسیر رمی جمرات حضور داشتند، گفت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه صبح امروز رمی جمرات، همکاران حاضر در مسیر زیارت زائران وارد عمل شدند، اما به دلیل عمق فاجعه رسیدگی به آن‌ها به کندی انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هفت تیم پزشکی پنج و شش نفره به محل حادثه اعزام شده‌اند و مجروحان به سه بیمارستان در منا منتقل می‌شوند.

مرعشی گفت: پزشکان عرب‌زبان کشورمان برای رسیدگی به وضعیت زائران مصدوم در سه بیمارستان منا مستقر شدند و به صورت مرتب با این بیمارستان‌ها در تماس هستیم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عبور و مرور در منطقه حادثه دیده به سختی انجام می‌شود، افزود: آمبولانس‌های ما به سختی در حال انتقال مجروحین به بیمارستان‌های منا و بیمارستان‌های سعودی هستند.

مرعشی آمار جانباختگان و مجروحان حادثه صبح امروز رمی‌جمرات را در حال تغییر خواند و گفت: شرایط عمومی زائران ایرانی مصدوم خوب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها