مرد شرور که کلکسیونی از جرایم خشن را در پرونده خود دارد، پس از 16 سال دستگیر شد.
کد خبر: ۸۳۸۲۵۲
دستگیری یک شرور با کلکسیونی از جرایم

به گزارش جام‌جم، چندی قبل ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر از تردد شرور معروفی در بخش بمپور این شهرستان باخبر شدند و رفت و آمد این شخص را کنترل کردند و سرانجام متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. مرد شرور در بازجویی‌های اولیه به قتل شخصی در سال 78 اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر دراین باره گفت: پس از اعتراف متهم، ماموران که احتمال می‌دادند او جرایم دیگری را در پرونده خود داشته باشد، تحقیقات درباره او را آغاز کردند. سرانجام متهم در بازجویی‌ها جزئیات جرایم خود را فاش کرد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان درخصوص سوابق این متهم یادآور شد: شرکت در درگیری منجر به شهادت شش نفر از پرسنل پاسگاه دامن در 17 آذر سال 87، سرقت مسلحانه خودروی وانت، سرقت مسلحانه دو دستگاه موتورسیکلت، سرقت مسلحانه خودروی تویوتا با انگیزه درگیری طایفه‌ای، سرقت خودروی پیکان، راهبندی اتوبوس و غارت اموال مسافران آن، راهبندی نسبت به اتوبوس در منطقه کاوندر خاش همراه با تیراندازی که مجروحیت سه نفر از ماموران ناجای داخل اتوبوس را در پی داشت، درگیری با ماموران شهرستان کهنوج که به هلاکت یکی از چریک‌های وی منجر شد و سه فقره گروگانگیری از جمله جرایم ارتکابی این شرور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها