اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیررو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.
کد خبر: ۸۳۸۰۱۲
از قیافه درهم پرستو صالحی و دردهای آزاده نامداری تا همدلی جانبازها با آقای جانباز

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب با انتشار عکسی از ایشان در حاشیه دومین کنگره تجلیل از جانبازان 70 درصد، گفتگوی یکی از جانبازان با رهبر انقلاب را منتشر کرد.



لازم به ذکر است تیتر یک امروز سایت رهبری «همدلی جانبازها با آقای جانباز» گذاشته شد.

گفتگوی یکی از جانبازان با رهبر انقلاب درباره برجام

سید محسن محسنی درباره برجام نظر می‌دهد و این که آمریکا به فکر نفوذ در داخل کشور است. او می‌گویدمجلس نسبت به این نکته بی‌توجه است که آمریکا می‌خواهد این مذاکره را کش بدهد تا همیشه راهی برای مذاکره داشته باشد. آقا می‌گویند این حرف‌‌ها را به گوشِ مجلسی‌‌ها برسانید اگر فکر می‌کنید که آن‌ها به این نکته بی‌توجّه‌اند. او درباره‌ی همسرش هم می‌گوید که باید یاد این‌ها را گرامی داشت، چون زحمت اصلی بر دوش آنان است.

همسر سیدمحسن هم جلو می‌آید و می‌گوید: "اعوذ بک من الأمریکا" که آقا هم با خنده تکمیل می‌کنند: "من شرِّ الشیطان العظیم". همسر شهید هم می‌خواهد آرزوی نابودی یا هدایت برای مسئولان غیرِمفید کند که آقا تصحیح می‌کنند: "بگویید مسئولانِ مضر" که همسر جانباز تأیید می‌کند.
حمید بعیدی نژاد با انتشار مطلبی در اینستاگرامش به حل و فصل موضوع هسته ای پرداخته است.



روز گذشته روز مهمی در روند حل و فصل موضوع هسته ای کشورمان بود، روزی که به لطف الهی، افسانه پردازی بدخواهان کشورمان در خصوص تاسیسات نظامی پارچین برملا گردید. اجرای توافق نسبت به انجام و ترتیبات بازدید تشریفاتی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از تاسیسات پارچین که همواره از جمله درخواستهای آژانس و یکی از حساسترین موارد نقشه راه توافق شده میان ایران و آژانس انرژی اتمی با مشارکت مستقیم و غیرمستقیم کشورهای ١+٥ بوده است، دیروز با نهایت آرامش به اجرا گذارده شد.

بیش از یک دهه است که ماشین تبلیغاتی غرب با بکارگیری تمامی قدرت رسانه ای و سیاسی خود افکار عمومی و نهادهای سیاسی و قانونگذاری در کشورهای غربی و دیگر کشورها را بمباران تبلیغاتی نموده است که پارچین سایتی است که ایران در آن مبادرت به تولید سلاح اتمی کرده است. امروز با سرپنجه تدبیر نظام این پروژه ی افسانه سازی با شکستی سنگین مواجه شد.

کشورمان در این چارچوب توانست قدم مهمی برای اجرای نقشه راه مورد توافق با آژانس انرژی اتمی برای پایان دادن پرونده ی ادعاهای کشورهای غربی در آژانس بردارد. تنظیم بازدید تشریفاتی و عمومی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از سایت پارچین یکبار دیگر نشان داد که نهادهای سیاسی و امنیتی کشورمان با کار دقیق و حرفه ای خود ضمن حفظ اصول اساسی خود میتوانند ساختگی بودن ادعاهای بی پایه علیه کشورمان را به آژانس اثبات نمایند و قدمهای کلیدی حساس و لازم را برای بسته شدن نهایی پرونده ادعاهای مطرح شده علیه ایران اتخاذ نموده و این ادعاها را بی اعتبار سازند.

نقشه راهی که میان ایران و آژانس برای حل و فصل پرونده مطالعات ادعایی تفاهم شده است خود نشان از تحول روابط ایران و آژانس از یکطرف و تغییر نحوه برخورد با موضوع هسته ای ایران از سوی کشورهای ١+٥ میباشد. هدف این نقشه راه مختومه نمودن پرونده ادعاهای هسته ای علیه ایران در برابر انجام برخی اقدامات مشخص از سوی ایران میباشد. خوشبختانه با کار هماهنگ شده ای که در سطح کشور انجام گرفته است کشورمان توانسته است در این دو ماه گذشته در چارچوب اقدامات نقشه راه به بسیاری از ابهامات و سوالات آژانس توضیحات مکفی ارائه نماید. باید اذعان نمود که تلاشهایی که تاکنون برای ردّ بسیاری از ادعاهای کاملا غلط علیه ایران صورت گرفته است تا بحال مسیر خوبی را طی کرده است. امید است با ادامه ی این تلاشهای هماهنگ ملی، شاهد این باشیم که پرونده ی این ادعاها چنانچه در نقشه راه توافق شده میان دو طرف تعیین شده است در حدود دو ماه آینده برای همیشه خاتمه یابد.

محمد نهاوندیان هم تصویری از حسن روحانی در حاشیه کنگره تجلیل از جانبازان 70 درصد تحت عنوان اسطوره های ماندگار به اشتراک گذاشت.



صبح امروز؛ درکنار دکتر روحانی، در دومین کنگره ملی تجلیل از جانبازان ٧٠درصد، که درآستانه هفته دفاع مقدس تحت عنوان اسطوره های ماندگار برگزار شد.

عزت الله ضرغامی به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، با انتشار متنی در صفحه شخصی اش ایشان را سفینه نجات دانست.



یا اباجعفر؛ یا محمدبن‌علی؛ ایهاالباقر؛ یاابن‌رسول‌الله!
شهادت مظلومانه پنجمین ستاره آسمان امامت، امام محمد باقر (علیه‌السلام) را تسلیت می‌گویم.
.
تعبیر سفینه (کشتی) در ادبیات و معارف دینی ما زیاد استفاده شده است.
در ظلمات و دریای متلاطم زندگی، سلامتی و رستگاری از آن کسانی خواهد بود که بر کشتی مطمئنی با ناخدای مجرب و شجاع همراه شوند. تشخیص این حقیقت در دنیای کنونی سخت نیست.

*** پی‌نوشت ***

قرآن می‌فرماید: "وَإِذَا مَسَّکُمُ الْضُّرُّ فِی الْبَحْرِ ضَلَّ مَن تَدْعُونَ إِلاَّ إِیَّاهُ فَلَمَّا نَجَّیٰکُمْ إِلَی الْبَرِّ أَعْرَضْتُمْ وَکَانَ الإِنْسَانُ کَفُورًا"
و چون در دریا بلایی دامن‏گیرتان شود، همه کس را جز او فراموش خواهید کرد، اما هنگامی که شما را به خشکی نجات دهد روی می‌گردانید و انسان همواره ناسپاس است. (اسراء - ٦٧)
آیا صیقل دادن دل به نام پروردگار مهربان و استغاثه و یاری خواستن از او فقط مربوط به سختی‌هاست؟ ... به کجا می‌رویم؟
یاد خدا آرامش دهنده‌ی قلوب است. و بزرگترین کارکرد دین نیز، همین است.
پس کسی که به نام خدا، در دل‌تان یأس و اضطراب اندازد، کالای بدلی به شما عرضه کرده است.

قیافه درهم پرستو صالحی که در تصویر زیر مشاهده می کنید به خاطر عدم توانایی عضویت در بانک اهدای سلول های بنیادی بعلت عمل جراحی کودکی خود است.



قیافه ی من درهمه چون رفتم عضو شم ولی به علت عمل جراحی مغز که در شش سالگی شدم نمیشد عضو بشم گفتم که ریا نشه چون عملا نمی تونم انجامش بدم، رفقا تا انتهای مطلب رو بخونید لطفا؛ یک زندگی با خون شما

در حال حاضر تنها راه درمان قطعی بیماران مبتلا به سرطان خون، تالاسمی ماژور وسایر بیماریهای وخیم خونی، پیوند سلولهای بنیادی خونساز به آنهاست. این کار از طریق فردی که از لحاظ ژنتیکی (نه گروه خون) با بیمار مشابه باشد صورت می پذیرد. 30% افراد بیمار از خانواده و فامیل خود فرد مشابه را پیدا می‌کنند ولی 70% دیگر می‌بایست از افراد غیرخویشاوند، ژنتیک مشابه را پیدا کنند و در غیر این صورت جان خود را ازدست می‌دهند. بعلت شرط سازگاری ژنتیکی برای پیوند، ممکن است تنها شما فرد مشابه به یک بیمار و نجاتگرش باشید. در صورت سازگاری ژنتیکی، شیوه اهدا سلول بنیادی مشابه اهدای خون میباشد.

شیلا خداداد هم عکسی از سامیار، پسرش را به اشتراک گذاشت.



امیر نوری عکسی سلفی را همراه با گروه تئاتر خود به اشتراک گذاشت.



آزاده نامداری هم با انتشار متنی از دردهایش سخن گفت و عنوان کرد: کاش بی تفاوت زندگی نکنیم!



دردهای من
جامه نیستند تازتن درآورم
"چامه وچکامه"نیستند
تابه رشته ی سخن درآورم،
دردهای من،
گرچه مثل درد مردم زمانه نیست
درد مردم زمانه است،
دردهای پوستی کجا؟
دردهای دوستی کجا؟
انحنای روح من،
شانه های غرور من،...
دردهای من نگفتنی است
دردهای من نهفتنی است.

پ.ن.کاش بی تفاوت زندگی نکنیم.
پ.ن.عکس زمستان پارسال.

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از گریم کار جدیدش به طرفدارانش قول داد تا آنها را در جریان این نمایش قرار دهد.



فریبا نادری هم عکسی از سلفی گرفتنش در موزه قصر همراه با دوستانش به اشتراک گذاشت.



همراه باهم در موزه قصر!

مهدی طارمی عکسی همراه با سردار آزمون در فرودگاه امام خمینی (ره) را به اشتراک گذاشت و برای سردار آروزی موفقیت کرد.



سلام... سردار رفت که انشالله پنجشنبه بازی رو با گلش ببرن!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها