یکی از متهمان قتل پسر 21 ساله زمانی که تصمیم گرفت تلفن همراه مقتول را بفروشد، نمی‌دانست این کار او، راز قتل را پس از سه سال فاش می‌کند.
کد خبر: ۸۳۶۲۲۵
راز قتل پسر جوان پس از 3 سال فاش شد

به گزارش جام‌جم، سه سال قبل، پسر 21 ساله اهل تربت حیدریه پس از خروج از خانه به طرز مرموزی ناپدید شد.

ماموران در همان زمان پیگیری پرونده را در دستور کار خود قرار دادند، اما هیچ سرنخی از سرنوشت او به دست نیامد. حدود سه سال از ماجرای مفقود شدن پسر جوان می‌گذشت تا این که هفته گذشته ماموران با بررسی دوباره پرونده دریافتند گوشی تلفن همراه پسر جوان فعال شده است.

کارآگاهان با رد زنی فرکانس‌های تلفن همراه متوجه شدند گوشی در اختیار دختر جوانی است. دختر جوان شناسایی و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد که در جلسات بازجویی با اظهار بی‌اطلاعی از سرنوشت پسر 21 ساله گفت: من از هیچ چیز خبر ندارم. این تلفن همراه را پدرم به تازگی از مردی در تربت‌حیدریه برایم خریده است.

ماموران با شنیدن اظهارات دختر جوان و پدرش، تحقیقات خود را برای شناسایی فروشنده تلفن همراه آغاز کردند و با بررسی‌های دقیق و چهره‌نگاری مرد فروشنده، او را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم 41 ساله در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از ماجرا شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: حدود سه سال قبل، برادرم همراه یکی از دوستانش و صاحب تلفن همراه برای کشیدن مواد مخدر به یکی از خرابه‌های شهر رفتند. در آنجا این سه نفر با هم درگیر شدند و در این درگیری، برادرم و دوستش که بسیار عصبانی بودند، پسر 21 ساله را کشتند. بعد از کشتن پسر جوان، آنها با من تماس گرفتند و ماجرا را برای من توضیح دادند. من از دستگیری توسط پلیس و آبروریزی در محله و فامیل می‌ترسیدم، به همین خاطر با کمک برادرم و دوستش، جسد پسر جوان را سوزاندیم.

سرهنگ ابوالقاسم حیدری‌مقدم، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در این‌باره به جام‌جم گفت: یکی از متهمان به اتهام سرقت زندانی بود که در زندان شناسایی شد. متهم دیگر نیز که کارتن‌ خواب شده، در خیابان شناسایی و دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها