قاتل پس از 6 سال رضایت گرفت

قتل به خاطر یک سیلی

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری قاتل نزاع شامگاه پنجشنبه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۵۷۸
قتل در وسط خیابان به خاطر عدم رعایت حق تقدم، + عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دادخدا سالاری گفت: در پی نزاع لفظی دو جوان موتور سوار در خیابان شهید مصطفی خمینی (شهاب) شهر کرمان جوان بیست و سه ساله با ضربه چاقو اقدام به جرح جوان بیست و چهار ساله دیگر کرد.

وی افزود: مجروح پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و قاتل متواری صبح روز یکشنبه در یکی از شهرستانهای استان دستگیر و در جلسه بازپرسی به ارتکاب بزه اعتراف کرد.

دادستان کرمان عدم کنترل خشم آنی را علت و انگیزه این قتل دانست و گفت: این دو جوان که هر دو راکب موتورسیکلت بودند بر اثر حق تقدم عبور بحث لفظی می کنند و در ادامه درگیری فیزیکی آنها منجر به قتل می شود.

وی افزود: بر اثر این درگیری حق حیات از یک جوان سلب شد و جوان دیگر نیز فرجامی جز اعدام نخواهد داشت.

این مقام قضایی کنترل خشم در مناسبات اجتماعی را جزء مهارت های زندگی دانست که می بایست توسط خانواده و متولیان امر آموزش در خلقیات افراد نهادینه شود.

دادستان کرمان افزود: این دو جوان اگر حتی یک درصد احتمال وقوع چنین اتفاقی را می دادند شاید حتی از منزل خود خارج نمی شدند و نکته قابل توجهی که در این قبیل اتفاقات تلخ وجود دارد این است که اگر آلت جرمی به همراه مجرم نباشد نتیجه خشم آنی وی تا این میزان غیر قابل جبران نبود.

وی افزود: بازپرس ویژه آقای میرزابیگی و دایره حرائم جنایی پلیس آگاهی بصورت شبانه روزی پیگیری موضوع را بر عهده گرفتند و کمتر از ۷۲ ساعت با اقدامات انجام شده قاتل دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها