رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه سه دسته پیش دبستانی وجود دارد جزییات شهریه پیش دبستانی ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۳۵۵۷۰
جزییات شهریه پیش دبستانی ها اعلام شد

به گزار مهر، مرضیه گرد درنشست خبری وزیر آموزش وپرورش با اصحاب رسانه که امروز در دبستان شهدای معلم پایتخت برگزار شد درباره هزینه‌های ثبت نام در مراکز پیش دبستانی با بیان اینکه سه دسته پیش دبستانی وجود دارد، گفت: دسته نخست به صورت مستقل اداره می‌شوند و نرخ شهریه آنها در شورای نظارت استانها تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه نوع دوم در مدارس غیر دولتی و به شکل ضمیمه اداره می‌شوند افزود: حداکثر شهریه آنها ۸۰ درصد شهریه مدارس ابتدایی است.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: دسته سوم مراکز پیش دبستانی هستند که از طریق مدارس دولتی اداره می‌شوند، اگر این پیش دبستانی‌ها در مناطق محروم باشند حداقل شهریه‌ها برای آنها منظور می‌شود و اگر در مناطق دو زبانه قرار داشته باشند خرید خدمات آموزشی صورت می گیرد و آموزش برای آنها رایگان است اما اگر مدارس در شهرها باشند و موسس برای فضا اجاره بها بپردازد شهریه‌هایی معین می‌شود که آن هم تابع سقف کمتر از ۸۰ درصدی هزینه‌هاست.

«گرد» تاکید کرد: علیرغم اینکه شورای آموزش و پرورش بر شهریه‌ها نظارت دارد اگر اولیا به مشکلی برخورد کردند می‌توانند به شوراهای آموزش و پرورش مراجعه کنند تا ما مشکل را بررسی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها