مردی که با انگیزه سرقت طلاهای یک زن، او را ربوده و به قتل رسانده بود، پس از دستگیری به جنایت اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۳۵۴۱۴
قتل زن سالخورده با انگیزه سرقت طلا

به گزارش جام‌جم، نخستین روزهای تیر امسال زن 64 ساله‌ای به نام بتول برای خرید نان از خانه‌اش در یکی از محله‌های شهرستان دزفول خارج شد و دیگر بازنگشت.

با گذشت یک ساعت از غیبت وی، شوهرش جستجو برای یافتن او را آغاز کرد، اما تلاش‌هایش بی‌نتیجه ماند بنابراین با حضور در پلیس آگاهی این شهر شکایتی را مطرح کرد.

با گذشت سه روز از گم شدن این زن، مرد چوپانی که برای چرای گوسفندانش به کنار رودخانه‌ای در بخش شاوور شهر شوش رفته بود، متوجه فردی شد که سرش با نایلون پلاستیکی پوشانده شده و در حاشیه رودخانه افتاده است.

او بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت.

ماموران با حضور در محل موردنظر متوجه شدند، جسد متعلق به زن ناشناسی است که چند روز از مرگ او می‌گذرد. در این مرحله از تحقیقات، کارآگاهان جنایی به بررسی فهرست افراد گمشده پرداختند و متوجه شدند جسد متعلق به زنی است که در دزفول ناپدید شده بود.

تحقیقات نشان می‌داد، طلاهای زن پس از قتل سرقت شده است. جستجوی پلیس برای یافتن قاتل ادامه داشت تا این‌که با گذشت دو ماه از وقوع این جنایت، کارآگاهان ردپای مردی را در این رابطه به‌دست آورده و روز شنبه او را دستگیر کردند.

سرهنگ احمد چنداز، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در این باره گفت: در پرونده مرگ زن سالخورده یک متهم مرد دستگیر شده که او دیروز و در جریان تحقیقات پلیسی به ربودن و قتل زن سالخورده با انگیزه سرقت اعتراف کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها