پس از انتشار تصویر یک پلیس دانمارکی که با یک دختربچه پناهجوی سوریه‌ای به مهربانی بازی می‌کند، از سراسر جهان ده‌ها پیشنهاد ازدواج به سوی او روانه شده است.
کد خبر: ۸۳۴۷۳۷
پیشنهاد ازدواج به پلیس مهربان دانمارکی + عکس

به گزارش ایسنا، ماجرا از این قرار است که در اتوبانی مرزی بین آلمان و دانمارک، یک پلیس دانمارکی با یک اتوبوس حامل پناهجویان سوری برخورد می‌کنند که بصورت غیرقانونی وارد حریم مرزی دانمارک شده‌اند.

پلیس دانمارک دو گزینه برای این پناهجویان که سوار بر اتوبوس عازم سوئد بودند، قرار می‌دهد: به دلیل بسته بودن اتوبان به روی پناهجویان یا از دانمارک درخواست پناهجویی کنند یا به خاک آلمان بازگردند.

اما در این میان یک دختر بازیگوش سوری، پلیس را به بازی «گل یا پوچ» دعوت می‌کند و پلیس دانمارکی نیز با مهربانی با این دختربچه پناهجو بازی می‌کند. تصویر این پلیس برای نخستین‌بار در روزنامه «BT» دانمارک منتشر شد.

انتشار این تصویر در شبکه‌های اجتماعی موجی از واکنش‌های احساسی را از سراسر جهان سبب شده است.

بسیاری از زنان و دختران از سرتاسر جهان با گذاشتن نظرات زیر عکس‌ها و ارسال ایمیل به پلیس دانمارک و روزنامه «BT» به این پلیس دانمارکی مهربان تقاضای ازدواج داده‌اند و بسیاری نیز از رفتار مهربانانه او با پناهجوی سوری تمجید کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، هنوز نام این پلیس دانمارکی افشا نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بچه رزمنده 34 ساله ازقم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
۰
۰
بنام خداسلام علیكم ؛ درجواب سركارخانم یااقای - رحیمه عرض می كنم كه :بنده كه پدرم نظامی است ازنیروی انتظامی خوف دارم ؛چه رسد بچه ها - .... التماس دعا
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
مسلمان كیست ؟
سامان :
-
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
ساناز خانوم بیا من تو رو راهنمایی میكنم

نیازمندی ها