سو استفاده جنسی دیپلمات سعودی در هند از یک زن نپالی و یورش پلیس به منزل وی ،اعتراض عربستان را بدنبال داشت .
کد خبر: ۸۳۴۴۱۵
سو استفاده جنسی دیپلمات سعودی از زن نپالی

به گزارش ایرنا، سعود محمد السانی سفیر عربستان در دهلی نو روز پنجشنبه با حضور در وزارت امور خارجه هند با رد اتهامات علیه دیپلمات این کشور در خصوص سوء استفاده جنسی و زندانی کردن دو مستخدم نپالی از سوی وی، اعتراض شدید خود را به این حمله به اطلاع مقامات وزارت امور خارجه هند رساند.

به دنبال شکایت یک زن نپالی از سوء استفاده جنسی و زندانی کردن وی از سوی یک دیپلمات عربستان سعودی در دهلی نو، پلیس هند با حمله به خانه این دیپلمات سعودی یکی دیگر از مسخدمان تبعه نپال که در خانه وی زندانی شده بود را آزاد کرد.

روزنامه هندو نوشت: این زنان از سوی مجید یکی از دیپلمات های عربستانی به قیمت یکصد هزار روپیه از یک دلال خریده شده بودند.

این زنان گفته اند که بارها از سوی این دیپلمات عربستانی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند و به مدت سه ماه در خانه وی زندانی بوده اند.

سفارت عربستان روز پنجشنبه با صدور بیانیه مطبوعاتی، اتهامات علیه دیپلمات عربستانی و خانواده او را رد کرد و اعلام کرد که این اتهامات هنوز اثبات نشده است.

به گفته مقامات پلیس دهلی نو، پس از طرح شکایت مستخدم نپالی، دیپلمات عربستانی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است و بررسی های لازمه برای تایید ادعاهای دو مستخدم نپالی در حال انجام است.

راجش کومار جشی، رئیس پلیس گرگائون در حومه دهلی گفت که پلیس منتظر تصمیم وزارت خارجه هند در خصوص چگونگی ادامه تحقیقات علیه دیپلمات عربستانی است.

وی افزود: این کارفرمای عربستانی از مصونیت دیپلماتیک برخوردار است.

چندی پیش نیز خبری درخصوص سوء استفاده دیپلمات سعودی نسبت به مستخدم اندونزیایی در رسانه های لندن منتشر شده بود.

سفارت نپال اظهار امیدواری کرد که رفتار ناشایست دیپلمات عربستانی از سوی مقام های این کشور پیگیری شود.

سازمان های حقوق بشری با اشاره به سوء رفتار کارفرمایان عربستانی در کشورهای مختلف اعلام کردند که رفتار کارفرمایان این کشور نسبت به مستخدم های خود یادآور دوران برده داری است.

چندی پیش فیلمی در رسانه های اجتماعی منتشر شد که یک مستخدم هندی درحالی که از سقف آویزان شده بود توسط دو کارفرمای عربستانی با چوب مورد ضرب و شتم قرار می گرفت.

مقامات عربستانی همواره این اتهامات از سوی سازمان های بین المللی را رد کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
REZA
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
۰
۰
از این شكم پرستها هر كاری بر میاد
000
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
۰
۰
مهمترین دلیل رسیدنمون به رتبه ی اول كشورهای با مردم عصبانی و افسرده حمایت شدید مالی و معنوی سران مملكت ازاعراب هست.عین حمایت از حماسی كه میاد از حمله ی اعراب به یمن حمایت میكنه....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها