دو مرد شرور که با پوشاندن چهره‌هایشان به خانه‌ای دستبرد زده و اعضای خانواده را زندانی کرده بودند، در جریان تعقیب و گریز پلیسی در شهرستان گرگان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۳۴۲۳۰
تعقیب و گریز برای دستگیری دزدان نقابدار

به گزارش جام‌جم، ساعت 4 و 40 دقیقه بامداد دوشنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان گرگان تماس گرفت و برای دستگیری دو مرد سارق کمک خواست.

ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به خانه شاکی در یکی از محله‌های شهر اعزام شدند و به تحقیق از وی پرداختند که او در اظهاراتش گفت: من و دیگر اعضای خانواده خواب بودیم که با شنیدن سر و صدا بیدار شدیم و متوجه حضور دو مردجوان در حالی که سر و صورت خود را با پارچه‌ای پوشانده بودند و قمه و چاقو در دست داشتند، در اتاق نشیمن شدیم. با دیدن آنها وحشت کرده و خواستیم فرار کنیم و با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک بخواهیم که مردان مسلح من و اعضای خانواده‌ام را به مرگ تهدید کردند. آنها از من خواستند هرچه پول و طلا در خانه دارم به آنها تحویل دهم در غیر این صورت ما را خواهند کشت.

مالباخته خاطرنشان کرد: هرچه من و همسرم التماس کردیم، بی‌فایده بود. آنها همه جای خانه را به‌هم ریختند و پس از جستجوی اتاق‌ها مبلغ یک میلیون و 700 هزار تومان پیدا کردند و ما را در اتاق زندانی کرده و متواری شدند. با اطمینان از این‌که سارقان خانه را ترک کرده‌اند، بسختی در اتاق را باز کرده و همراه دیگر اعضای خانواده‌ام بیرون آمدیم. ماموران با مشخصات ظاهری که از این دو سارق فراری به دست آوردند، جستجو برای دستگیری آنها را آغاز کردند و به جستجو در محله‌های اطراف خانه مالباخته پرداختند تا این‌که به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت که در یکی از محله‌های شهر در تردد بود، مشکوک شدند. ماموران با اخطار به این دو نفر از آنها خواستند توقف کنند ولی آنها توجهی به اخطارهای پلیس نکرده و فرار کردند.

در این مرحله ماموران با نزدیک شدن به موتورسیکلت مورد نظر قصد دستگیری‌شان را داشتند، اما متهمان با چاقو و قمه به طرف ماموران حمله کردند و توانستند فرار کنند. در ادامه ماموران درخواست نیروی کمکی کرده و به تعقیب متهمان ادامه دادند و در این تعقیب و گریز مشاهده کردند متهمان وارد خانه‌ای شده و خودشان را در آنجا پنهان کرده‌اند که با محاصره محل و با گذشت حدود 2 ساعت از وقوع سرقت، با هماهنگی قضایی وارد خانه شده و سارقان را دستگیر کردند. در بازرسی از این خانه پول‌های سرقتی مالباخته و نیز کلکسیونی از انواع سلاح‌های سرد کشف شد. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی به دستبرد به خانه شاکی اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها