تروریست های جنایتکار داعش با انتشار تصویری از حضور دهها دختر دانشجو که در کلاس درس حاضر هستند مدعی شد دختران موجود در تصویر تعدادی از دانشجویان موصلی هستند که برای ادامه تحصیل خود به اینجا آمده اند.
کد خبر: ۸۳۴۰۵۶
کلاس درس دختران داعش + عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،انتشار تصاویر دختران داعشی با واکنش تمسخرآمیز بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

این کاربران که بسیاری عراقی هستند معتقدند مکان موجود در تصویر در هیچ یک از دانشگاه های موصل وجود ندارد و بیشتر شبیه به سالن یک کارخانه است که تبدیل به تالار اجتماعات شده است.

همچنین کاربران معتقدند هیچ کلاس درسی نمی تواند این تعداد از دانشجویان را پذیرا باشد زیرا استاد توانایی مدیریت و تدریس در چنین کلاس پرجمعیتی را ندارد.

گفتنی است تصویر منتشر شده، رکورد نظرات تمسخر آمیز کاربران در رسانه های جهان عرب را از آن خود کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
شیوای بلخی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
۰
۰
داعش یك گروهك خوارج وتكفیریه ولی حجاب اصل اسلامه وتمسخرآن تمسخرمسلمات دین هست .هرمسلمونی حجاب رامسخره كنه یانمازوروزه ومعاد و...را مرتداست .فلسفه حجاب به عقل محدوداینهانمیرسه ...
نامی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
اگه داعش با تحصیل زنان مشكلی نداره چرا مجوز زنان پزشك رو باطل می كنه یا كاركنان زن رو اخراج می كنه و هزاران تحریم و وحدودیت را برای زنان ایجاد كرده نه واقعاً چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گول این حروزاده ها رو نخورید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها