معاون اول رئیس پارلمان عراق گفت: مردم عراق آن‌قدر سردار قاسم سلیمانی را دوست دارند که در همه‌جای کشور ما از او سخن می‌گویند.
کد خبر: ۸۳۳۹۵۹
محبوبیت سردار سلیمانی در عراق

حجت‌الاسلام همام الحمودی در پاسخ به این سوال خبرنگار ابنا که "آیا تلاش‌های بی‌وقفه رسانه‌هایی همچون العربیه، الجزیره، اسکای نیوز و ... که با چماق تبعیض نژادی قصد تخریب و تحریف نقش مستشاری فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در کشورهای عراق و سوریه را دارند، توانسته بر مردم شما کارساز باشد" گفت: هرگز این تبلیغات رسانه‌ای نتوانسته اذهان عمومی عراق را تحت تاثیر خود قرار دهد و مردم ما کاملاً نسبت به این موضوع هوشیارند.

وی با تایید نقش مستشاری قاسم سلیمانی در عراق اظهار داشت: مردم عراق آن‌قدر سردار سلیمانی را دوست دارند که در همه‌جای کشور ما از ایشان سخن می‌گویند.

معاون اول رئیس پارلمان عراق افزود: در گذشته مردم مناطق سنی‌نشین عراق همچون فلوجه و تکریت به شدت از ایران متنفر بودند، اما از زمانی که سردار سلیمانی برای انجام وظیفه مسستشاری وارد کشور ما شدند، مردم آن مناطق نیز به شدت مجذوب ایران شدند.

وی با بیان اینکه رزمنده‌های حشد الشعبی توانسته‌اند محبوبیت زیادی در بین مردم بدست آوردند، تصریح کرد: تمام مردم عراق از بسیج مردمی به خاطر رشادت‌ها و دفاع از ناموس و وطن حمایت می‌کنند.

حجاریان از احتمال «استعفای روحانی» گفت!

سعید حجاریان، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و کسی که گفته می‌شود از تئوریسین‌های جریان اصلاحات است در بخشی از گفت‌وگوی خود با شماره اخیر نشریه اندیشه پویا اظهار کرده است:«آقای روحانی اگر شکست بخورد بحران در بحران ایجاد خواهد شد. فرض کنید که توافق برجام در یک جایی به لحاظ اجرا شکست بخورد و همه‌چیز هوا شود. روحانی هم استعفا می‌دهد و می‌رود، و یک نفر مثل معجزه‌ی هزاره‌ی سوم سر کار می‌آید. روحانی شکست می‌خورد.»

او همچنین می‌گوید: بنابراین من هم معتقدم که ما(اصلاح‌طلبان) بدیلی جز روحانی نداریم. تنها بدیل ما روحانی است و باید تلاش کنیم او دوباره رأی بیاورد. اگرچه پروژه اصلاح‌طلبی یک پروژه است و پروژه‌ی نرمالیزاسیون یک پروژه‌ی دیگر. پروژه‌ی اصلاح‌طلبی قابل اجرا نیست و ما ناچار به پروژه‌ی نرمالیزاسیون رضایت داده‌ایم!

جدیدترین شیوه اعدام داعش

گروه تروریستی تکفیری داعش در انتقام حملات هوایی به مواضعش در بخشهای مختلف استان الانبار، دو جوان عراقی را به وسیله تخریب ساختمان بر روی آنها اعدام کرد.

به گزارش منابع رسانه ای عراقی، گروه تروریستی تکفیری داعش در انتقام حملات هوایی به مواضعش در بخشهای مختلف استان الانبار، دو جوان عراقی را به وسیله تخریب ساختمان بر روی آنها اعدام کرد. بنابر این گزارش، این دو نفر با نامهای "نشات محمود الترکی و حیدر اسعد عبدالرزاق" از اعضای ارتش و بسیج مردمی عراق بودند که در اسارت داعش به سر می برده اند.

همزمان با تشدید حملات هوایی و زمینی به مواضع داعش در بخشهای مختلف استان الانبار در غرب عراق، داعش این دو جوان را پس از انتقال به یک ساختمان محل استقرار نیروهای این گروه که در حملات اخیر بمب افکنهای ارتش عراق تخریب شده بود، پس از بمبگذاری، آن را بر روی سر این دو نفر منفجر کرد.

پیشتر داعش از روشهایی همچون زنده سوزاندن، به صلیب کشیدن، شلیک گلوله، ذبح با چاقو ، گردن زدن با شمشیر، غرق کردن در آب و ... برای اعدام قربانیان خود که عموما از اهل سنت عراق و سوریه می باشند، استفاده کرده بود.

ادعاهای جدید نتانیاهو علیه ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گستاخانه مدعی شد ایران برای تهدید میلیون‌ها نفر، در تلاش برای توسعه بمب های اتمی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در دیدار با دونالد توسک، رئیس شورای اروپا، مدعی شد:" ما بر این باوریم که ایران و داعش می خواهند در خاورمیانه امپراطوری های خاص خود را ایجاد کنند. آنها برای رسیدن به اهداف خود، نخست ما، دیگر مسلمانان و مسیحیان و سپس شما (اروپایی‌ها) را هدف قرار خواهند داد."

نتانیاهو در ادامه مدعی شد: ایران در حال ساخت موشک های بالستیک قاره پیما برای هدف قرار دادن اروپا است و نه ما. ما در همین قاره قرار داریم. موشک های آنها تقریبا به ما می رسد. آنها در تلاش برای ساخت موشک های بین قاره‌ای برای هدف قرار دادن اروپا و آمریکا هستند و ما بر این باوریم این یک مشکل مشترک است."

وی در ادامه اظهارات گستاخانه خود گفت: "ما با چالش وحشی گری قرون وسطایی رو به رو هستیم که از دو منبع نشأت می گیرد یکی اسلام شبه نظامی یا همان شبه نظامیان سنی به رهبری داعش و دیگر شبه نظامیان شیعه به رهبری ایران."

وی مدعی شد: "داعش از شمشیر برای سر بریدن افراد استفاده می کند و ایران با بمب اتمی تلاش می کند میلیون ها نفر را تهدید کند."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عبدالرسول
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۰
۰
جناب آقای نتان ... كشور ما چندمیلیون مردجنگی آماده شهادت دارد واصلا نیازی به سلاح اتمی ندارد .
افتاد? جناب... پس لطفا .... نكن.
ساشا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
هوهو نتانیاهو هوهو نتانیاهو.....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها