سرقت از طلافروشی با پتک و کلاشینکف

سارقان در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند

تحقیقات پلیس برای پیدا کردن مرد طلافروش که پس از ناپدید شدن‌، مغازه‌اش مورد دستبرد قرار گرفته بود، آغاز شد. پلیس احتمال می‌دهد طلافروش قربانی آدم‌ربایی شده باشد.
کد خبر: ۸۳۲۴۳۹
دستبرد به طلافروشی پس از ربودن مرد طلافروش

به گزارش جام‌جم، عصر پنجشنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی110 شهرستان اسفراین تماس گرفت و از سرقت مغازه طلافروشی در میدان امام‌خمینی‌(ره) خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند خانواده طلافروش در مغازه هستند و همه‌جا به هم ریخته است. ماموران به تحقیق از آنها پرداختند که مشخص شد مرد طلافروش ساعت 15 با آنها تماس گرفته و خبر داده که مغازه را تعطیل کرده و در حال بازگشت به خانه است اما هر چه منتظر شدند خبری از او نشد. ابتدا گمان کرده‌اند شاید مشتری به مغازه‌اش آمده و مجبور به بازگشت شده است، بنابراین چند ساعت منتظرش ماندند اما با گذشت چهار ساعت دیگر از او خبری نشده و تلفن همراهش خاموش بود. به همین خاطر به مغازه آمده و متوجه شده‌اند آنجا مورد سرقت قرار گرفته و خبری از طلافروش نیست.

فرمانده انتظامی اسفراین در این باره گفت: طلافروش گمشده تا ساعت دو بعدازظهر در مغازه حضور داشته و یک ساعت بعد آنجا را ترک کرده است. بی‌توجهی به ساعات تعیین‌شده و جمع‌آوری نکردن طلاهای موجود در پشت ویترین، نبود دستگاه DVR دوربین مداربسته در گاوصندوق و... از جمله سهل‌انگاری‌های صورت گرفته توسط صاحب طلافروشی بوده که به سرقت طلاهای مغازه‌اش منجر شده است.

سرهنگ جاوید مهری خاطرنشان کرد: بررسی دوربین مداربسته نصب شده در مغازه طلافروشی نشان می‌دهد سرقت انجام شده یک سرقت عادی بوده زیرا فردی با داشتن ریموت کنترل مغازه و بدون این که کسی به وی مشکوک شود براحتی وارد مغازه شده و اقدام به سرقت جواهرات موجود در پشت ویترین و دستگاه DVR دوربین مداربسته طلا فروشی کرده است بنابراین احتمال می‌رود طلافروش در مسیر مغازه تا خانه ربوده شده و سارق با دزدیدن ریموت طلافروشی توانسته وارد آنجا شده و طلاها را سرقت کند.

وی اضافه کرد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی جستجوی پلیس برای دستگیری سارق و یافتن طلافروش گمشده آغاز شده بود تا این که بامداد جمعه 13 شهریور و با گذشت حدود 10 ساعت از وقوع این سرقت ماموران انتظامی توانستند موتورسیکلت طلافروش گمشده را در حومه شهر و بدون سرنشین پیدا کنند. تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق فراری و یافتن طلافروش گمشده همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها