قتل هولناک پسربچه 10 ساله دیروز اهالی محله وحدت اسلامی تهران را شوکه کرد. مرد جوانی سر این کودک را برید و جسدش را مقابل خانه‌شان رها کرد.
کد خبر: ۸۳۱۷۵۹
قتل دردناک پسر 10 ساله در جنوب تهران

به گزارش جام‌جم، ساعت 14 و 30 دقیقه روز گذشته اهالی بازارچه محله وحدت اسلامی وقتی در حال تردد در کوچه مقدم بودند با جسد غرق خون پسر خردسالی در کنار دیوار آپارتمانی روبه‌روشدند. آنها موضوع را به ساکنان ساختمان شماره 14 گفتند. مادر کودک 10 ساله به نام سپهر وقتی از خانه بیرون آمد با جسد غرق خون پسرش روبرو شد. با سروصدای او تمام اهالی محل متوجه موضوع شده و به خیابان آمدند.

با اعلام موضوع به پلیس بلافاصله تیم جنایی به محل حادثه اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد سر کودک از تنش جدا شده و جسدش مقابل خانه‌شان رها شده است.

مادر کودک در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: ظهر سپهر برای خرید نان از خانه خارج شد و نیم ساعت بعد با سرو صدای اهالی وقتی به کوچه آمدم با جسد غرق خون فرزندم روبه‌رو شدم که بسته نان در کنارش بود. در ادامه دختر خردسالی که شاهد ماجرا بود ادعا کرد قاتل مرد جوانی بوده که با چاقو 20 سانتیمتری در محل دیده که پس از بریدن سر کودک جلو خانه‌شان از محل فرار کرده است.

یکی از اهالی محل نیز گفت: خانواده سپهر از اهالی قدیم محل هستند او همراه خواهر 13 ساله و مادرش در طبقه اول این ساختمان ساکن هستند. پزشک قانونی با حضور در محل جنایت و معاینه جسد او اعلام کرد قتل بسیار خشن انجام شده و سر کودک تا مهره‌های گردن بریده شده است.

یکی از همکلاسی‌های سپهر که از مرگ او شوکه شده بود گفت: او کلاس سوم دبستان بود و بچه آرام و مهربانی بود. آنها با مادر بزرگشان در یک خانه زندگی می‌کردند. او بیشتر مواقع عصر‌ها با مادربزرگش به پارک می‌رفت.

با اظهارات اهالی و شاهدان ماجرا جسد سپهر کوچولو با دستور سجاد منافی‌آذر بازپرس ویژه قتل تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از اداره قتل پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
قاضی
Netherlands
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
۰
۰
... ایرانی دلش نمیاد یك بچه را اینطور وحشیانه بكشد.
roya
Germany
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
۰
۰
aghayee rasool che ....neweshtee,,,agee daeeish bodeh ke on daeeii
hatman tajavoz mikhaste bokoneh be pesare dah sale,,va bayad on daeeiirooo
chenan zajrkosh kard ke sar boridan %1 esh basheeee,,dovoman khaste ba chaghoo
betarsuonehhh,,...,,sar az badan jodashuodehhh,,kodom tarsuondan,,,,,,,
khyyyliiiiiiii kasif bodan va razl bodan va zire sefr bodan mikhad ba bache 10 sale
zoorrrnamaeeiiii,,,,,bayad zoor va zolmmroo be ghatelee neshan dad,,,ta mod nashe
sarboridane bachehaaaaa,,.
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
توروخدا فینگلیش ننویس .
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
۰
۰
اسم داعش بد در رفته.تو ایران بعضی ها از داعش بدترن.حیف سگ كه حیوانی با وفاست چرا باید سر این نامرد رو جلوش انداخت
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
۰
۰
....بی ناموس بی همه چیز...
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
۰
۰
خواهرم تعریف می كرد بچه یكی از دوستانش كه كم سن و سال بوده در كوچه مشغول بازی بوده. یكی از بچه های دیگه محل كه اونو می شناخته دیده این بچه كوچولوی ما به همراه یك مرد جوان .... در حال رفتن از پارك هست. بعد میاد جلو به بچه میگه تو اینجا چكار می كنی؟ میگه این آقائه منو تهدید كرده كه اگه حرفی بزنم و بخوام فرار كنم گردنم رو می بره. بعد زده زیر گریه. اون یارو .... هم فرار كرده.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
۰
۰
با سلام ، جداً جای تاسف داره وقتی منطقه ای اینقدر ناامنه با وجود كلانتری بزرگ وحدت اسلامی هنوز تدبیری اندیشیده نمیشه همسر خود بنده دو هفته قبل بواسطه سارقین كیف قاپ صدمه دید و روی زمین دو سه متر كشیده شد و.... حتماً باید جرم منجر به قتل بشه تا یه حركتی بكنن واقعاً از اینكه اینقدر از مقام انسانیت خودمون نزول كردیم متاسفم
سیف اللهمطلبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
۰
۰
الله سپهرآناسنا صبر ورسین وایشاالله قاتلی تزلینن جزاسنا یترسینر
فریبا
France
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
۰
۲
در كشور ما همه چیز به سمت خشونت و خشونت پروری پیش میرود و آنقدر پیش رفته كه مردم هم خود به این موضوع كمك میكنند
صحنه های اعدام و تماشای آن به جز اینكه آبرویی برای مردم در ممالك غرب نگذاشته باعث پرورش خشونت در بین اقشار مردم شده و می شود
..... متاسفانه جنگ و دعوای آنها علنی و در حضور مردم عادی تر می باشد ... كودكان و افراد جامعه فقط خشونت را میبینند و با آن بزرگ میشوند در كشور ما مهر و محبت رخت بر بسته و دروغ و ... جایگزین شده ...
بی غیرت
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
۰
۰
یك لحظه چشماتون و ببندین و خودتون و یه بار جای سپهر و یه بار جای مادر سپهر بزارین چی می بینید مسئولین!!!!!!!
وحشتناكه درسته ؟ شاید با بستن چشماتون و خودتون و جای اونا بزارین معنای وحشت و بفهمین ؟
شاید این اتفاق كمین هر كدوم از ما ادما باشه
چرا اخه چرا ....یك ادم احمق با قلب یك مادر باید بازی كنه پس اون فریاد امنیت امنیت كجاست چرا همه خاموشن چرا هیچ كس به خاطر این سپهر فرشته كه باید چند هفته دیگه اماده می شد برای مدرسه , چیزی نمیگه كو اون غیرت ایرانی چرا فریاد نمی زنیم كه ما امنیت می خواییم ما امنیت برای سپهرهای بی دفاع می خواییم كو اون وعده ها ....
بسه دیگه بسه دیگه
جمع كنین این معتادای... از جامعه اگه ...



جلال
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
۰
۰
واقعاً باید به اونایی كه پُز روشنفكری می‌دن و مدام این حرف كه: «معتاد بیماره، مجرم نیست!»... آفرین گفت. این جنایت ماحصل این اندیشه است. آقایان مسئول فردا در پیشگاه خدا چه پاسخی دارین؟

نیازمندی ها