وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کمپین نخریدن خودروهای صفر داخلی تصریح کرد : اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی و اشتغال و تولید داخلی و درآمد ملی خیانت می کند.
کد خبر: ۸۳۱۰۸۶
نعمت‌زاده: «کمپین نخریدن خودروی ایرانی» خیانت است

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته بیش از 1 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شد و پیش بینی می شود امسال دو برابر شود.

به‌ گزارش تسنیم، وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از تولید داخلی و مصرف کالاهای ساخت داخل در خصوص کمپین نخریدن خودروهای صفر داخلی تصریح کرد : اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی و اشتغال و تولید داخلی و درامد ملی خیانت می کند.

نعمت زاده افزود : بخشی از توقف تولیدات خودروسازی ها مربوط به تعطیلات تابستانی انها بود و به هر صورت مقداری رکود در کالاهای بادوام در کشور وجود دارد و شاید هم برخی از رسانه ها کم و بیش مطالبی می نویسند.

وی گفت : مردم انتظار دارند بعد از مذاکرات 1+5 شاید یک تغییراتی در قیمت باشد و به همین دلیل اگر مصرف ضروری نداشته باشند دست نگه می دارند ، هیچ مشکلی در فروش نیست و بطور عموم در لوازم خانگی ، اتومبیل و کالاهایی که نیاز روزمره نیست شاید در این یکی دو ماه 5 تا 6 درصد افت بازار داشته باشیم که طبیعی است.

نعمت زاده درباره خروج خودروهای فرسوده از چرخه حمل و نقل افزود : خروج خودروهای فرسوده در حال انجام است و به خاطر محدودیت منابع بودجه نمی شود خیلی سرعت بیشتر داد و این موضوع را دوستان دیگر ما در نهاد ریاست جمهوری دنبال می کنند البته هرچه زودتر این کار را انجام دهیم بیش از یکهزار خودرو سواری کاربراتوری کاملا فرسوده با سن بیش از 20 سال در کشور داریم که حتما باید از چرخه حمل و نقل کنار برود که مصرف این خودرو ها 40 تا 50 درصد بیشتر از خودروهای یورو 4 است که ما تولید می کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر خروج خودروهای فرسوده را از چرخه حمل و نقل سرعت ببخشیم این به بازار خودرو کمک می کند.

وی در پاسخ به این سوال که عدم رضایت مردم از کیفیت خودروهای ساخت داخل را قبول دارید، گفت : مردم خودشان باید تصمیم بگیرند ما فکر می کنیم خودروها طبق استاندارد تولید می شود و هر روز کیفیت بهتر و بیشتر می شود اما خیلی جای کار دارد.

نعمت زاده افزود : دوستان به شدت روی مسائل کیفی و نواوری ها کار می کنند و انچه که ما شاهد هستیم و خودم هر دوهفته یکبار جلسه دارم این است که یک مقدار کم لطفی است که نسبت به تولیدات داخلی چنین تبلیغ شود، من انچه که می توانم شاهد باشم دوستان در خودروسازی و در مراکز تحقیقاتی فعالیت می کنند و قطعا ما استانداردهای ملی و محیط زیست را رعایت می کنیم و اگر غیر از این باشد خودروها شماره گذاری نمی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
.... خودرها رو با این قیمت فروختن خیانت به ملت ایران نیست؟
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
خیانت رو شما می كنید كه مردم رو احمق فرض كردید

لعنت خدا بر شما
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
اقای نعمت زاده خیانتكار كسانی هستند كه پراید7000000 را به 21000000 تومان میفروشند و هنوز میگویند ما داریم زیان میدهیم خیانتكار كسی است كه تا قبل از تحریم میگه علت گرانی خودرو افزایش قیمت دلار و وجود تحریم هاست و الان بعد از تحریم میگه علت عدم كاهش قیمت تولید قطعات خودرو در كشور است.خیانتكار كسانی هستند كه فكر میكنند مردم باید جبران ضرر و زیان آنها را بدهند.خیانتكار كسانی هستند با تولید محصولات دست چندم به هموطنان خود ضرر جانی و مالی میرسانند و برای گذاشتن یك كیسه هوا درون خودرو هربار افزایش قیمت طلب میكنند. من برای این پیرمرد واقعا متاسفم كه با نادانی هموطنان خود را خیانتكار مینامدمگر مردم فهیم و عزیز ما چیزی جز تولید محصولاتی در شان ملت فهیم و باشعورمان میخواهند آیا با گذشت 30 سال از انقلاب و فرستادن فضاپیما و هزاران انقلاب در عرصه های ملی و جهانی آیا حق ما نیست كه صاحب یك خودرو ملی باكیفیت و با قیمت مناسب باشیم. با تشكر از رسانه ملی
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
بجای حمایت از خودروسازان كمی هم به فكر و سلامت مصرف كننده خودروهای بی كیفیت كه باعث مرگ و میر زیاد ایرانیان كه از عزراییل هم بیشتر جون میگیرن باشه !!!!!
sirous
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
خیانت فروش خودروی 5میلونی به قیمت 22 میلیون تومان است ...
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
خیانت آن است كه با حمایت همه جانبه از صنعت خودروسازی به جای نظارت مستمر بر این صنعت باعث كشته شدن و معلول شده ده ها هزار نفر از ملت ایران شده اند
ماشین صفر نخرین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
بله، خیانت به جیب سودجویان! در جواب خیانت شما به اعتماد و صبر مردم.
مدیر بی كفایت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
خیانت كم فروشی و گران فروشی است آقای نعمت زاده اگه توانایی قوی برای مدیریت داشتید خودرو سازی این وضع اسفناك نداشت ملت اگه مجبور نبودن و تعرفه ماشین اینقدر بالا نبود مردم اصلا ماشین داخلی نمی خریدن.
ش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
احتكار خودرو در زمان تحریم زد و بند با واسطه ها و نمایشگاه داران لابد خدمت به مردم است
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
سهم ... كه میرسه.مردم هم برن جهنم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
خیانت و خیانتكار كسانی هستند كه كم فروشی میكنند . خیانتكار خودروسازان هستند . دنیا وارونه شده ....
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
آقای وزیر!................ از خیانت خودروسازان نگفتی
مدافع كمپین
Spain
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
زنده با كمپین خرید خودرو ممنوع -زنده باد طرح ملی مبارزه با ظلم خودروسازان
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
یادمه اون موقعی كه پراید 7 میلیون تومن بود ، ما رفتیم كربلا،اونجا عراقیها میگفتند پراید دو میلیونه . آقای وزیر،خیانت یعنی این! خیانت یعنی خودروهای آشغال و بنجلی مثل پراید را 20 میلیون تومن به مردم غالب كنید....
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
چه كسی جواب خون ادم هایی كه این دو تا شركت خودرو ساز ریختن رو میده؟خیانت رو كسانی كردند كه با اون كامیون های بدون ترمز با اون ماشین هایی كه اتیش میگرفتن و درها قفل میشد تا راننده و سرنشینان داخلش بسوزن؛ مراقب باشیم!!!!!!!
بابك فرهادی
Spain
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
كدوم تولید داخلی ؟ تمام قطعه سازها دارن از چین وارد میكنن و می فروشن....من اینو خودم دیدم كه میگم.حتی قطعه سازهای بزرگ.میگن به صرفه تره..
كدوم اشتغال ؟ اگه منظورت مدیرای بخش خودرو كه انقدر وضعشون خوبه كه تا آخر عمرم كار نكن ،بازم دارن...كارگرای بیچاره هم این كارخونه های شما نباشه ، انشاا... به امید خدا میرن تو كارخونه های خط مونتاژ ماشین های اروپاییبا كیفیت كه تو ایران میاد.البته اگه بزارن...
هموطن قشر ضعیف
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
آقای وزیر - خیانت را به ما یاد نده - خیانت ، ساختن خودرو های بی كیفیت و مرگ هزاران هموطن قشر ضعیف در این خودروهاست . شما زحمت نكشید .
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰

خیانت رو ... میكنند به جان مردم با اون گاری های داخلی
بنظر من كمپین باید اسمش میشد
نخریدن گاری داخلی
اسم خودرو برا این محصولات زیادیه
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
.... هر روز چند نفر رو به خاطر همین ماشینهای داخل توی قبر میكنن
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
خیانت كار آنهایی هستند كه ماشین 5 تومنی رو 20 تومن میدن. ...اما به شما حق میدم ، مردمی كه اینطوری باشن بدتر از اینا حقشونه ، آی مردمممممممممممممممممم نخرین دو سال ماشین صفر نخرین دو سال پیاده برین بیاین دوسال ورزش كنین به جای سواری گرفتن با ماشین صفر
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
می خوام ببینم آقای وزیر چرا ... این حرف رو زده؟!
a
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
خیانت رو آنهایی میكنن كه به این بهانه كلی مردم بی گناه رو با لگن ساختن میكشن
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
نگران نباشید .... غیر از این توقع نداریم.خودرو سازام برن به سمت صصصصصصصصصصصصادرات تا ما مردم هم تنبیه بشیم..!!!
سامیان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
خیانت این نیست خیانت جنس آشغال با قیمت بهترین جنس روز دنیا به مردم دادنه با جون مردم با پایین ترین امنیت بازی كردنه تعرفه خودرو بردارید ببینید مردم بجای ال 90 آشغال رده ..فرانسه رو میخرن یا اپتیما رو .روزای چپاول كسانی جون و پول این مردم براشون مهم نبوده داره تموم میشه انشالا
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
خائن شماها هستید كه این اشغالا رو به مردم قالب میكنید. یه 206 صفر گرفتم كه به لعنت خدا نمیارزه هنوز 2000 تا كار نكرده تسمه كنده و ماشین به صدا افتاده ای كاش یه ماشین خارجی دست دوم میگرفتم و این اشغال رو نمیخریدم.
كوروش
United States
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
آقای نعمت زاده،
من در شب عید سال ۱۳۸۰ به خاطر فشار شما به پتروشیمی بندر امام خمینی برای تعدیل نیرو، از آزمایشگاه مركزی این پتروشیمی، پس از هشت سال كار اخراج شدم.
زندگی من را ویران كردی.
ماه پشت ابر نمیماند و مطمئن باش كه سنت خدا استدراج است و باید پس بدهی.
عمو هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
آقای مسئول
وای بر كم فروشان
میدونی یعنی چی یعنی پول جنس خوب بگیری جنس آشغال بدی دست مردم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
گاهی... سكوت خیلی بهتره آقای كاشف خیانت،
مردم بهتر از شماها .... معنی خیانت را میفهمند
نظر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
... باشه این كسانی كه خودرو نمی خرند خائن هستند اما افرادی كه برای جون مردم هیچ ارزشی قائل نیستند و تو این مدت باعث مرگ یا قطع عضو خیلی ها به خاطر بی كیفیت بودن خودوری داخلی شدند آقای نعمت زاده چه صفت یا عنوانی به كار می برید ؟ به نظرتون بكاربردن خائن برای اونها كم نیست و علاوه بر خائن بودن باید اصطلاحات دیگه ای هم بكار برد . همیشه همیجوریه . شركت تویوتا در ژاپن در سالها ی قبل میبینه كه تمام بازار ژاپن پرشده از خودرو های امریكایی كه ارزونتر از خودروهای تولید اونها بوده . میاد یه روش تولیدی رو ابداع می كنه كه بعدها امریكایی هم میان و از اونها برای موفقیتشون استفاده می كنند . مشكل اصلی ما این هست كه كلا تو این كشو فقط مردم هستند كه مشكلات رو می بینند . مجلس و دولت كلا با هم تعامل زیادی دارند و بعد از یه مدت كه باهم دوست شدند دیگه این وسط بجای اینكه از حقوق مردم حمایت كنند میرن از همدیگر حمایت می كنند . مشكل ما اینه .
م.ا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
... این كمپین را تقویت خواهیم كرد
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
۰
۰
سلام جام جم عزیز
تا به حال اینهمه نظر متف القول ندیده بودم خواهش میكنم و باز خواهش میكنم این نظرات را به گوش آقای .... برسونید
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
۰
۰
اقا مردم میفهمند متوجهید میفهمند ...
پ
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
۰
۰
خائن شما و خودروسازان هستید كه پول چند صد برابری می گیری ولی در عوض فقط برای جیب خودتون كار می كنید
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
۰
۰
خائن كسی كه در مقابل كم كاری های شركت های خودروسازی سكوت كرده
و به تولید داخلی به هر شكلی تن داده اند
جوان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
۰
۰
خریدن خودروی بنجل ایرانی خیانت است. خودروهای تولید ایرانی بدترین و بی كیفیت ترین در جهان است. از خدا بترسید.
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
۰
۰
خیانت كار شما آقایون...خدا لعنتت كنه
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
۰
۰
ای نازاده نعمت
وزیر وقت صنعت/

با این حرف و حمایت
همدستی در خیانت /

توهین كردی به ملت.
به شعور و فهم و همت./

سزای تو جز این نیست
استیضاح تو ... /
...

صراط تو كدام است؟
ایران خودرو سراب است/

در این باند و انحصار
حقوق ما, محال است/

...
شك داریم تو از مایی
نكن, ...؟/

با این پرا ید چلغوز
تا كی كشتار می خواهی؟/

نه ایران خودرو نه سایپا
ما با هم میم نه تنها
/
قیمت باید نصف بشه
تا این تحربم لغو بشه /
پسر خوب
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
۰
۰
من امیرم یك خائن خخخخخخخخخخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
۰
۰
اقای نعمت زاده خودشان از سهامداران عمده خودروسازهای داخلی و قطعه سازان اصلی است بخاطر همین ترسیده و به مردم عجولانه توهین میكنه. خائن اوست نه ما
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
۰
۰
... خیانت شمامیكنی ك خون مردم رو توشیشه میكنین
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها