زن رمال که با فریب مردم و فروش نسخه‌های خوشبختی از آنها کلاهبرداری کرده و تحت تعقیب پلیس یزد بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۳۰۲۱۳
کلاهبرداری زن رمال با فروش نسخه‌های خوشبختی

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته گزارش‌های مردمی در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان یزد قرار گرفت که نشان می‌داد زن 47 ساله‌ای که رمال است، با خودروی سواری‌اش در سطح شهر تردد می‌کند و با فریب مردم و نوشتن نسخه‌های خوشبختی از آنها کلاهبرداری می‌کند. ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد گزارش‌های مردمی صحت دارد و زن رمال در حال کلاهبرداری از زنان و مردان است. جستجو برای دستگیری زن رمال ادامه داشت تا این که دو روز پیش ماموران او را دستگیر کردند. در بازرسی از خودروی متهم انواع دست نوشته‌های رمالی، نعل اسب و نسخه‌های طلسم کشف شد.

متهم با انتقال به اداره پلیس گفت: از مدتی پیش فعالیت‌های رمالی و کلاهبرداری ام را آغاز کردم. برای این که مخفیگاهم لو نرود، تصمیم گرفتم با مشتریانم در سطح شهر قرار بگذارم. آنها در تماس تلفنی با من درخواست‌هایشان را می‌گفتند و در ادامه برای آنها نسخه‌های خوشبختی، بخت‌گشایی، صاحب فرزندشدن، پولداری و نسخه‌های مهر و محبت می‌نوشتم.

سرهنگ رضا رضایی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد در این باره گفت: زن رمال که با فریب مردم به کلاهبرداری از شهروندان دست می‌زد، با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایم متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها