وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه 40 درصد ایرانیان دچار اضافه وزن هستند، تصریح کرد: ضروری است برای رفع بیماری اضافه وزن تلاش بیشتری انجام شود و این بیماری به دلیل کم‌تحرکی و استفاده از غذاهای چرب رواج یافته است.
کد خبر: ۸۳۰۰۹۳
کم‌ تحرکی و استفاده از غذاهای چرب عامل اضافه وزن ایرانیان

وی با بیان اینکه طرح پزشک خانواده در حال حاضر در استان‌های فارس و مازندران در حال اجرا است، گفت: تمامی مسئولان کشور برای اجرای گسترده این طرح تلاش کنند و در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده این طرح در تمامی استان‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، حسن قاضی‌زاده هاشمی بعدازظهر امروز در دیدار با برگزیدگان المپیادهای ورزشی دانشجویان اظهار داشت: این طرح مشکلات و معضلاتی نیز دارد که باید با حمایت همه مسئولان این معضلات برطف کرد تا بتوان این طرح را در همه استان‌ها اجرا کرد.

وزیر بهداشت، درمان آموزش پزشکی با اشاره به ساخت بیمارستان نمازی 2 در آینده نزدیک گفت: امید است با احداث و راه‌اندازی این بیمارستان شاهد جراحی‌های نادر در استان فارس باشیم و با حمایت مسئولان استان کلنگ احداث این بیمارستان به زودی زمین زده می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشتر جراحی‌ها و بیماری‌های نادر و فوق تخصصی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان فارس انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها