رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان از دستگیری دو نفر در شهرستان خرم‌آباد که مبادرت به ایجاد تصادف ساختگی و جعل اسناد برای کلاهبرداری از بیمه می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۲۳۷
تصادف ساختگی ترفندی برای کلاهبرداری از بیمه بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قدرت‌الله دالوند امروز در جمع خبرنگاران گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با استفاده از منابع خبری پی‌ بردند که دو نفر سودجو که هیچ‌گونه درامدی ندارد با بکارگیری ترفندهای متقلبانه مبادرت به تصادف ساختگی کرده و با این شیوه و شگرد قصد دارند از شرکت بیمه دیه اخذ کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با استفاده از توانمندی‌های پلیسی و اقدامات فنی، متهمان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند، افزود: متهمان در بازجویی خود بیان داشتند که با تصادف ساختگی و معرفی به پزشکی قانونی و سپس با ترفندهای متقلبانه و با استفاده از تجهیزات رایانه‌ای مندرجات اوراق پزشکی را تغییر داده و با این روش دیه بیشتری از شرکت‌ها دریافت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی و با قرار صادره راهی زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها