تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با کامیون حامل بار تیرآهن شش کشته برجای گذاشت.
کد خبر: ۸۲۶۳۷۸
راننده خوابالو جان 6 نفر را گرفت + عکس

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: این حادثه در ساعت 6:05 صبح امروز در محور سقز - دیوان دره رخ داد و در پی آن یک دستگاه اتوبوس مسافربری «مان» با قسمت عقب یک دستگاه کشنده تریلی «ماک» که حامل بار تیرآهن بود برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه تاکنون 6 تن جان خود را از دست داده و 6 نفر نیز دچار مجروحیت شدید شده‌اند، افزود: گزارش کارشناسان پلیس راه نشان می‌دهد که علت سانحه بی‌توجهی راننده اتوبوس به مقابل به دلیل خستگی و خواب‌ آلودگی بوده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اینکه گفته می‌شود سرنشینان این اتوبوس تبعه کشور افغانستان بوده‌اند، گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنیم اما هویت 6 جانباخته تاکنون نامعلوم است.

سرهنگ نادر رحمانی اتوبوس را از نوع VIP و متعلق به شرکت «مان» دانست و گفت: این اتوبوس در مسیر تهران – بوکان در حال حرکت بوده است.

به گزارش ایسنا، به گفته سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تعاونی که این اتوبوس در آن مشغول به کار بوده نیز مطابق قانون برخورد خواهد شد.

همچنین مرتضوی سخنگوی سازمان امداد و نجات نیز در این باره گفت: این حادثه در کیلومتر 36 محور سقز دیوان دره رخ داده است که به دنبال آن چهار تیم نجات، شامل 13 امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته سخنگوی سازمان امداد و نجات، در پی این حادثه 26 تن دچار حادثه شدند.

18 زخمی در تصادف خونین محور سقز به دیواندره

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سقز نیز درباره جزئیات تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلر در 35 کیلومتری شهرستان سقز، گفت: این اتفاق ساعت شش امروز صبح میان یک دستگاه اتوبوس با تریلر که بار آن تیرآهن بود رخ داده است.

عبدالرحمن بهرامی با اشاره به اینکه این اتوبوس از شهر تهران عازم شهرستان بانه بوده است، دلیل این اتفاق را خواب آلودگی راننده اتوبوس عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سقز گفت: متاسفانه در این حادثه شش نفر کشته و 18 نفر زخمی شدند که در حال حاضر مصدومان به بیمارستان امام خمینی سقز انتقال داده شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه شش تیم امدادرسان هلال احمر، چهار اکیپ فوریت‌های پزشکی، سه اکیپ آتش نشانی و نیروهای نیروی انتظامی و پلیس راه حضور داشتند و کار امدادرسانی را انجام دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
۰
۰
ای ول به این خبر رسانی
سرنشینان ساكنین شهرستان بانه و چند نفر از اهالی پایتخت بودند
فوت شدگان دو نفرشان بانه ای هستند
یه مادر و دختر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها