مرد افغان که در جریان درگیری با پسرعموی خود او را به قتل رسانده بود، پس از چهار روز لب به اعتراف گشود.
کد خبر: ۸۲۵۴۶۴
اعتراف به قتل پسرعمو، روی تخت بیمارستان

به گزارش جام‌جم،ساعت 4 بامداد جمعه 16 مرداد ماموران کلانتری 113 بازار در تماس با بازپرس جنایی پایتخت از کشف جسد غرق در خون پسر ناشناسی در یکی از خیابان‌های محله 15 خرداد خبر دادند.

با حضور ماموران جنایی در محل حادثه در کوی جمشیدپور، آنها با جسد غرق درخون پسر جوانی مقابل در ورودی یک ساختمان روبه‌رو شدند. در ادامه با بررسی ساختمان مشخص شد خانه مخروبه دارای چند اتاق است که به‌عنوان انبار لوستر استفاده می‌شد.

با شناسایی مالک ساختمان،تحقیقات از مرد میانسال آغاز شد. او در بازجویی‌ها گفت از این خانه به‌عنوان انبار لوستر استفاده می‌کنم و پسر 20 ساله تبعه افغانستان به نام رسول نیز به‌عنوان نگهبان شب‌ها مراقب ساختمان و اموال داخل آن است. ساعت 12 امشب فردی با من تماس گرفت و گفت نگهبان ساختمان چاقو خورده و به بیمارستان سینا منتقل شده است. وقتی به آنجا رفتم متوجه شدم نگهبان20 ساله در اتاق عمل است. برای بررسی خانه به اینجا آمدم که با جسد پسرناشناس روبه‌رو شدم. رسول روزها در نان فانتزی در چهارراه سیروس کار می‌کرد و شب‌ها نگهبان خانه و اموالم بود.

در ادامه هیچ کدام از اهالی نتوانستند مقتول را شناسایی کنند. پزشک جنایی هم پس از معاینه جسد پسر جوان اعلام کرد، ضربات مرگبار از پشت سر به مقتول اصابت شده است.

سرانجام روز سه‌شنبه رسول در بیمارستان با اعتراف به قتل پسر جوان گفت: مقتول به نام اسماعیل پسرعمویم بود. او همراه برادرش برای کار به ایران آمد. از قبل به علت اختلافات خانوادگی رابطه خوبی با هم نداشتیم. دو روز قبل از جنایت او به دیدنم آمد و روز بعدش رفت. اسماعیل شب قتل تماس گرفت و پرسید کجا هستم و من هم گفتم تنها در انبار هستم. دقایقی بعد او هم آنجا آمد. در را قفل کردم و مشغول تماشای تلویزیون شدیم. قبل از خواب او از آشپزخانه چاقویی برداشت و به سمتم حمله کرد. برای دفاع قصد داشتم چاقو را از او بگیرم که او چاقو را به پهلویم فرو کرد.

اسماعیل قصد فرار داشت که متوجه شد در قفل است. او به اتاق آمد و کلید را از زیر تشک برداشت. وقتی قصد داشت در را باز کند چاقو را از پهلویم در آوردم و از پشت دو ضربه به او زدم. بعداز قتل به نان فانتزی رفتم و دوستانم مرا به بیمارستان بردند و از مرگ نجات یافتم.

با اعترافات قاتل 17 ساله او با دستور سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی بازداشت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها