مردی که در جریان اختلاف خانوادگی زن عمویش را با شلیک گلوله از پای درآورده و گریخته بود، پس از 9 سال زندگی مخفیانه دستگیر شد.
کد خبر: ۸۲۴۳۸۷
قاتل زن عمو در دام پلیس

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سال 1385 همزمان با شکایت مردی در رابطه با قتل همسرش توسط برادرزاده‌اش فرشاد در دستور کار پلیس آگاهی چرداول استان ایلام قرار گرفت.

کارآگاهان جنایی با اعزام به محل جنایت در روستای چم شنبه از توابع بخش هلیلان مشاهده کردند زنی حدود 40 ساله با شلیک گلوله‌های کلاشینکف به قتل رسیده است.

کارآگاهان در تحقیق از خانواده مقتول متوجه شدند فرشاد روز حادثه به خانه عمویش رفته و پس از درگیری با آنها تیراندازی کرده که زن میانسال هدف گلوله قرار گرفته و جان باخته است.

در این مرحله ماموران با هماهنگی قضایی به خانه پدری متهم اعزام و متوجه شدند پسر جوان آنجا را ترک کرده و کسی از او خبر ندارد.

با فرار عامل جنایت، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که 9 سال پس از وقوع این جنایت، دو شب پیش ماموران اطلاع یافتند قاتل فراری به این شهر بازگشته و با خودرویی در سه راهی ماهیزان از توابع بخش هلیلان در تردد است بنابراین کارآگاهان برای دستگیری وی وارد عمل شده و خودروی متهم را در جایگاه سوخت متوقف و او را دستگیر کردند.

سرهنگ علیرضا گوهری، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در این‌باره گفت: متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کرد به دلیل اختلاف با خانواده عمویش، اقدام به تیراندازی مرگبار کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها