مراسم بزرگداشت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در شهرستان بروجرد امسال نیز با حاشیه هایی مواجه بود که یکی از آنها موکول شدن تجلیل از خبرنگاران به روزی دیگر بود.
کد خبر: ۸۲۴۲۲۱
وقتی «ضرغامی» عضو مجمع تشخیص مصلحت شد!

۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است که همه ساله به همین مناسبت مراسمی در دیار و زادگاه شهید صارمی در بروجرد برگزار می شود که امسال نیز این مراسم از حواشی خالی نبود.

از حواشی قابل تامل برنامه امروز گرامیداشت روز خبرنگار تجلیل نکردن از خود خبرنگاران بود تا تقدیر از خبرنگاران به بهانه نبودن وقت کافی به روزی دیگر موکول شود!

در پایان برنامه به رغم اینکه لحظه شماری خبرنگاران برای قدردانی از زحمات یکساله آنها به دلیل نبود وقت این لحظه شیرین به گلایه ای تلخ از سوی خبرنگاران بروجرد تبدیل شد به طوریکه به نشانه اعتراض بیشتر خبرنگاران سالن را ترک کرده و خارج شدند.

به گزارش مهر، گلایه خبرنگاران از این نوع برخورد با اصحاب رسانه نیز راه به جایی نبرد تا مراسم روز خبرنگار در بروجرد نشان دهد که برخلاف آنچه مسئولان می گویند چراغ خبرنگاری در بروجرد، شهری که متعلق به شهید محمود صارمی بوده بی فروغ است.

از دیگر حواشی جالب این برنامه مربوط به بخش ابتدایی سخنرانی عزت الله ضرغامی بود.

عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی کشور در ابتدای سخنرانی خود در سالن دکتر زرین کوب در مراسم روز خبرنگار به نکته جالبی اشاره کرده و افزود: در کنار همه توفیقاتی که در سفر بروجرد برای بنده به دست آمد این بود که در بدو ورود به داخل شهر مشاهده کردم پست جدیدی به پستهای من اضافه شده است به طوریکه در بیلبوردهای رنگی داخل خیابان نوشته بودند عضو تشخیص مصلحت نظام!

وی گفت: از پست جدیدی که بروجردی ها به من داده اند متشکرم اما حالا که قرار است اشتباهی صورت بگیرد راه که باز بوده است سطح را بالاتر می بردید و یک نماینده مجلس یا عنوان رئیس جمهور قید می کردید!

از دیگر حواشی این مراسم رونمایی از کتاب عکس انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اثر محمدرضا شماعی خبرنگار آزاد دوران جنگ تحمیلی بود که توسط مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی انجام شد.

بنابراین گزارش، اولین کتاب عکس با بیش از ۲۰ هزار قطعه عکس با همکاری شرکت آبفا بروجرد از سال ۹۲ پیگیری و امسال به چاپ رسیده است. در این مجموعه تصاویری از ۷۵۰ نفر از شهیدان دوران دفاع مقدس دیده می شود.

افتتاح دبیر خانه دیجیتال انیمیشن بروجرد و نمایشگاهی از عکس های مختلف دوران زندگی شهید محمود صارمی از دیگر حواشی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در بروجرد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها