یک شبکه خبری مدعی شد: سلیمانی روز جمعه 24 جولای (دوم مرداد) با پرواز شماره 5130 خطوط هوایی ایران وارد روسیه شده است.
کد خبر: ۸۲۳۸۹۵
«سردار سلیمانی» با پوتین دیدار کرد

به گزارش فرهنگ نیوز ـ ابنا ـ «برت بیر» مجری شبکه خبری فاکس نیوز با بیان اینکه یکی از بزرگترین دشمنان آمریکا تحریم‌های مسافرتی را نقض کرده است، در ارتباط تصویری با یکی از خبرنگاران خود ادعاهایی در رابطه با سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، را بیان کرد.

خبرنگار فاکس نیوز از پنتاگون اظهار داشت: سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس ایران اخیراً برای دیدار با مقامات ارشد روسیه به مسکو سفر کرده است.

خانم «جنیفر گریفین» افزود: منابع اطلاعاتی می‌گویند که سلیمانی روز جمعه 24 جولای (دوم مرداد) با پرواز شماره 5130 خطوط هوایی ایران وارد روسیه شده است و سه روز قبل از جلسه استماع جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در سنا، روسیه را ترک کرده است.

وی با بیان اینکه سلیمانی در مسکو با ولادیمیر پوتین و وزیر دفاع او دیدار کرده است، تصریح کرد: این خبر در حالی منتشر می‌شود که قرار است تحریم تسلیحاتی سازمان ملل به عنوان بخشی از توافق هسته‌ای ظرف پنج سال لغو شود.

خبرنگار فاکس نیوز در پایان خاطرنشان ساخت: برغم وعده‌های جان کری و دیگران مبنی بر تحریم بودن سلیمانی، این فرد به تدریج در حال تبدیل شدن به یک چهره کلیدی در عرصه جهانی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین بیات
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
۰
۰
اسلام ناب محمدی مرز جغرافیای نمی شناسد و سربازان ومبلغین دین مبین اسلام ناب محمدی هر منطقه ای كه نیاز باشد در این كره خاكی حضور خواهند یافت

فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها