کلاهبردار فراری را شناسایی کنید

سرقت از بیماران به نام پزشک + عکس

سارق حرفه‌ای پس از سرقت کیف دختر جوان با کارت عابربانک او 10 میلیون تومان سیگار و آجیل خرید.
کد خبر: ۸۲۳۳۴۷
خرید سیگار و آجیل با کارت عابربانک سرقتی

چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به کلانتری یوسف‌آباد با طرح شکایتی گفت: در خیابان امیرآباد، میدان قزل‌قلعه خودرویم را پارک کردم و برای خرید به میدان میوه و تره‌بار رفتم. وقتی بازگشتم متوجه سرقت کیفم از داخل خودرو شدم. از آنجا که کارت عابربانکم و رمز آن داخل کیف بود، سارق 10 میلیون تومان از آن برداشت کرده است. ماموران سپس به بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته پرداخته و متوجه شدند، سارق با کارت بانکی شاکی از برخی مراکز خرید در خیابان‌های جمهوری، حافظ و میدان امام خمینی به خرید کالا اقدام کرده است.

با به‌دست آمدن این اطلاعات، ماموران به تحقیق از صاحبان این مرکز پرداختند و با بررسی دوربین مداربسته یکی از این فروشگاه‌ها موفق شدند چهره سارق 60 ساله را به دست بیاورند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد:قاضی پرونده خواسته عکس متهم بدون پوشش در روزنامه‌ها چاپ شود. از تمام شهروندان که موفق به شناسایی صاحب تصویر شده و اطلاعاتی درخصوص هویت، محل زندگی یا محل‌های تردد این شخص دارند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس‌های 21865689 و 88505753 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها