در پی تفاهنامه ای با کمیته امداد امام خمینی(ره)، بانک پارسیان متعهد به پرداخت وام های قرض الحسنه به مددجویان این نهاد در قالب مشاغل خانگی و خوداشتغالی تا سقف 750 میلیون ریال شد.
کد خبر: ۸۲۲۴۴۶
مددجویان کمیته امداد 75 میلیون تومان وام می گیرند

به گزارش ایرنا ، تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و بانک پارسیان با هدف اعطای تسهیلات خود اشتغالی ومشاغل خانگی به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد به امضای طرفین رسید.

سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد و کوروش پردیسان مدیر عامل بانک پارسیان این تفاهمنامه را در جهت تعامل و گسترش همکاری های موثر و کمک به اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امضا کردند.

رییس کمیته امداد با تاکید بر توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد گفت: وجود فقیر در جامعه غیرقابل انکار است اما با برنامه ریزی و توانمندسازی می توان ریشه های فقر را از بین برد.

فتاح با بیان اینکه مشکلات مختلف باعث ایجاد تولید فقر در کشور می شود، افزود: این واقعیت را باید بپذیریرم که پرداخت مستمری و صدقه به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت آنان را غنی نمی کند بلکه در بیشتر موارد آنان را وابسته می کند.

وی با اشاره به اساسنامه کمیته امداد مبنی بر توانمندسازی خانواده های تحت حمایت خاطر نشان کرد: هدف و افتخار کمیته امداد این است که خانواده را از چرخه حمایتی این نهاد خارج و خودکفا کند.

رییس کمیته امداد با تاکید بر اینکه تمامی حمایت های امداد در جهت ایجاد عزت و کرامت بین خانواده ها است، گفت: کمیته امداد با فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان را وارد بازار کار و جامعه می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها