اعلام موضع جبهه النصره در برابر داعش

احدی از تکفیری های داعش را باقی نمی گذاریم

عناصر داعش، پس از به اسارت گرفتن همسر یکی از اعضای گروه تروریستی "النصره" وی را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
کد خبر: ۸۲۱۶۰۲
تجاوز داعشی ها به همسر عضو النصره

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ابو حفص" تروریست تونسی عضو گروه النصره (شاخه القاعده در سوریه) با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی تأکید کرد که همسرش به دست عناصر داعش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

سایت المرصد روز جمعه تأکید کرد که "ابو حفص" در این فیلم گفت پس از محاصره شهر "دیرالزور" سوریه توسط عناصر داعش مجبور شد همسر خود را تنها بگذارد و از این شهر فرار کند؛ عناصر داعش هم پس از ورود به این شهر همسرش را به اسارت گرفتند.

گروه های تروریستی در سوریه به هدف تحت کنترل گرفتن مناطق بیشتر و دریافت سهم بیشتری از کمکهای مالی و تسلیحاتی خارجی، به شدت با یکدیگر درگیر هستند.

مسؤولیت انتخاباتی عارف برای اصلاح طلبان

رئیس بنیاد امید ایرانیان مسئول هماهنگ‌کننده و مدیریت انتخابات اصلاح‌طلبان در استان تهران شد.

به گزارش فارس، اصلاح‌طلبان در جلسه‌ای محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان را به عنوان مسئول هماهنگ‌کننده و مدیریت انتخابات اصلاح‌طلبان در استان تهران منصوب کردند.

برپایه این خبر، یکی از نزدیکان محمدرضا عارف به خبرنگار فارس گفت: در جلسه‌ای که اخیراً با حضور سران اصلاح‌طلب صورت گرفت، مقرر شد تا آقای عارف مسئولیت بیشتری را برعهده بگیرد و به همین دلیل هماهنگی و مدیریت انتخابات اصلاح‌طلبان در استان تهران به وی سپرده شد.

وی افزود: البته تمام احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب در روند انتخابات مؤثر و تأثیرگذار خواهند بود و فقط این هماهنگی و مدیریت از جانب رئیس بنیاد امید ایرانیان برای استان تهران است.

دفاع نتانیاهو از همجنس گرایان

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله با چاقو به شرکت کنندگان در رژه همجنس گرایان در بیت المقدس، مدعی شد این رژه نشانگر آزادی است.

به گزارش مهر به نقل از جروزالم پست، شرکت کنندگان در مراسم رژه همجنس گرایان در بیت المقدس توسط یک مرد مسلح به چاقو مورد حمله قرار گرفتند. در پی یورش این فرد به جمعیت همجنس گرایان، دست کم ۶ نفر مجروح شدند.

بر این اساس این حمله موجب اختلال در مراسم مذکور شد به گونه ای که شرکت کنندگان به سرعت متواری شدند. در واکنش به این حمله «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن محکوم کردن این اقدام، مدعی شد رژه همجنس گرایان در بیت المقدس نشانگر وجود آزادی در اراضی اشغالی فلسطین است.

افشای اسنادی مهم از توطئه بزرگ عربستان در یمن

بر اساس نمابرهای محرمانه‌ای که به تازگی افشا شده است، سران عربستان و قطر طی سالهای اخیر به صورت پیگیر به دنبال ایجاد اختلافات طایفه‌ای و مذهبی در یمن و ایجاد آشوب در این کشور بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در یکی از این اسناد "علی بن عبدالعزیز الخضیری" قائم مقام کمیته ویژه شورای وزیران عربستان توصیه کرده است که برای ایجاد اختلاف بین حوثی‌ها (جنبش انصارالله) و پیروان مذهب زیدی در یمن تلاش شود.

الخضیری در این سند تأکید کرده است که این اختلاف‌ها نباید اینگونه به نظر بیاید که جنگی طایفه‌ای بین اهل تسنن و شیعیان یمن در جریان است، و یا اینکه عربستان سعودی در پس پرده آن قرار دارد.

وی همچنین در این نمابر خاطرنشان می‌کند که طبق نمابر قبلی در تاریخ 17 / 2 / 1433 (12/1/2012) تماسها و ارتباطهایی بین کمیته ویژه شورای وزرا و امارت منطقه نجران در خصوص حمایت از قبایلی که برای جنگ با حوثی‌ها هم پیمان شده‌اند، در جریان است.

الخضیری همچنین در نمابری دیگر مورخ 14/3/1433 به معاون وزیر کشور در امور امنیتی، با اشاره به ارسال نمابری از وزیر دفاع عربستان گفت، این نمابر در خصوص اطلاعاتی است که وزارت دفاع پس از دیدار با شماری از سران قبایل یمنی "مخالف حوثی‌ها" در استان "الجوف" یمن به دست آورده است. و وزیر دفاع عربستان در این نمابر توصیه کرده که کمیته ویژه شورای وزیران موضوع ارائه حمایت لازم و سریع به این قبایل از راه‌های غیر مستقیم را بررسی کند، تا بتوانند در مقابل "حوثی‌ها" مقاومت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها