سه مرد جوان که در پوشش مسافربر، زنی را در کرج ربوده و پس از سرقت اموالش او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، سحرگاه دیروز در ملاعام در کرج اعدام شدند.
کد خبر: ۸۲۱۴۷۱
حکم اعدام 3 متجاوز در کرج اجرا شد + عکس

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده روزهای پایانی پاییز سال 91 با شکایت زن جوانی به اتهام ربوده شدن و آزار و اذیت توسط سه مرد جوان به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش گفت: شب حادثه بیمار بودم و برای گرفتن داروهایم راهی داروخانه شدم. در خیابان منتظر تاکسی بودم تا این‌که پس از 30 دقیقه یک خودروی پژو مقابلم توقف کرد که دو مرد در صندلی عقب نشسته بودند. من هم اعتمادکردم و سوار شدم. پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد.

وی ادامه داد: به رفتار راننده اعتراض کردم، اما توجهی نکرد. بشدت ترسیده بودم. با التماس از مرد جوان خواستم خودرو را متوقف کند اما دو مرد دیگر که گمان می‌کردم مسافر هستند، با چاقو تهدیدم کردند. راننده با عبور از جاده ساوجبلاغ به سمت بیابان‌های این شهر تغییر مسیر داد و با توقف در بیابان، سه نفری مرا از خودرو پیاده کردند.

شاکی خاطرنشان کرد: آنها بشدت کتکم زدند و مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد مقداری پول، گوشی تلفن همراه و چند قطعه طلا را که همراهم بود، سرقت کردند. مردان شیطان‌صفت پیکر نیمه‌جانم را داخل خودرو انداختند و پس از طی مسافتی کنار جاده رها کردند. یک راننده عبوری مرا به مرکز درمانی رساند و موضوع را به خانواده‌ام اطلاع داد. چند بار خواستم خودکشی کنم و به این زندگی پایان دهم که خانواده‌ام متوجه شده و مرا نجات دادند. فقط چند شماره از پلاک خودروی متهمان را توانستم به خاطر بسپارم.

آغاز تحقیقات

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، کارآگاهان سه شماره به دست آمده از خودروی مردان آزارگر همراه تصاویر چهره‌نگاری آنها را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند و ماموران در قالب چند گروه، جستجو برای متوقف کردن خودروی مورد نظر و دستگیری متهمان را آغاز کردند. در این مرحله ماموران با توجه به شماره پلاک مورد نظر صدها خودرو را بررسی و با گذشت 20 روز از وقوع این حادثه هولناک، خودروی مورد نظر را در یکی از محله‌های جنوبی شهر کرج، شناسایی و راننده را نیز دستگیر و به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند.

اعتراف به آزار زن جوان

در ادامه وقتی زن جوان، متهم را از میان ده متهم دیگر شناسایی کرد، او بناچار اعتراف کرد این زن را همراه دو پسر جوان، با انگیزه سرقت ربوده و در بیابان مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. با اعتراف تکان‌دهنده متهم از شب سیاه، دو جوان که با هم پسرخاله بودند نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند.

متهمان پس از اعتراف به جرم خود روانه زندان شدند. پرونده آنها نیز برای محاکمه و صدور رای به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر فرستاده شد. متهمان به نام‌های محسن، امید و جلیل دوم شهریور سال گذشته محاکمه و به اعدام در ملأعام محکوم شدند.

این حکم مدتی بعد به تائید قضات شعبه 24 دیوان عالی کشور رسید و برای اجرا به واحد اجرای احکام دادگستری استان البرز ارسال شد. با گذشت بیش از سه سال از وقوع این حادثه تلخ، سه مرد آزارگر سحرگاه دیروز از زندان برای اجرای حکم به منطقه 45 متری گلشهر کرج منتقل و مقابل دیدگان مردم به دار مجازات آویخته شدند و پرونده زندگی آنها برای همیشه بسته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در حاشیه مراسم اعدام این سه آزارگر به خبرنگار جام‌جم گفت: این سه متجاوز، زن بی‌دفاع و بی‌گناهی را قربانی امیال پلید خود کرده بودند. در این پرونده ماموران انتظامی در مدت 20 روز عملیات شبانه‌روزی این سه مجرم را دستگیر کردند و در ادامه قوه قضاییه نیز قاطعانه با این متهمان برخورد و حکم اعدام آنها در ملأعام را صادر کردکه این حکم امروز مقابل دیدگان مردم به مرحله اجرا درآمد.

هشدار به مجرمان

سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی خاطرنشان کرد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می‌پرورانند، آگاه باشند و بدانند که پلیس و قوه قضاییه قاطعانه با آنها برخورد می‌کند و سزای مجازات این‌گونه افراد مانند سه زندانی فوق، اعدام است. پس از ارتکاب چنین جرایمی دست بردارند. همچنین از خانواده‌ها می‌خواهیم نظارت بیشتری بر رفت و آمد فرزندان و نیز ارتباط آنها با همسالان خود داشته باشند تا فرزندانشان مرتکب چنین اشتباهاتی نشوند و هنجارشکنی نکنند.

از پرتاب سنگ تا درخواست حلالیت

پلیس از شب قبل از اجرای حکم، از طریق نصب پلاکارد در حوالی محل اجرای حکم و از طریق گشت‌های محلی پلیس، مردم را در جریان این حکم قرار داده بود.

مردم از ساعت 4 بامداد با توجه به اطلاع‌رسانی پلیس و قوه قضاییه از محله‌های دور و نزدیک خود را به محل اجرای حکم رسانده بودند.

ساعت 4 و 45 دقیقه با افزایش جمعیت چند نفر قصد برهم زدن نظم محوطه اجرا را داشتند که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با شلیک تیر هوایی نظم محل مورد نظر را دوباره به حالت عادی بازگرداندند.

با افزایش جمعیت، مسئولان قضایی نیز برای اجرای حکم وارد محوطه اجرا در زمین خاکی شدند.

ساعت 5 و 10 دقیقه را نشان می‌داد که تعدادی از حاضران با پرتاب سنگ قصد داشتند از اجرای حکم جلوگیری کنند.

حکم مجازات سه جوان اعدامی قرائت شد و ساعت 6 و 10 دقیقه، سه اعدامی، وارد محوطه اجرای حکم شدند. با ورود محکومان مردم خواستار اجرای حکم شدند.

جلیل، یکی از اعدامیان با فریاد از شاکی خواست که او را حلال کند.

ساعت 6 و 18 صبح حکم اجرا شد و مردم از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به خاطر برخورد با متجاوزان تشکر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱۱
abolfazl
Australia
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
۰
۰
جلوگیری از حكم؟!؟!؟!
اشتباه كردن خواستن جلو اعدام این جانوران رو بگیرن.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
۰
۱
دار برای اینها شكلات خوردنه
اینها رو باید با آتش سوزوند ...
قاسم
Canada
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
۲
۱
با تشكر از پلیس اگاهی/ نیروی انتظامی/ قوه قضاعیه و تشكر فراوان از قاضی محترم پرونده در صدور قاطعانه حكم اعدام برای این شیطان صفتان كثیف. خیلی متاسف شدم برای این خانم كه چنین اتفاقی برایش پیش امد و خیلی خوشحالم كه این سه جوان كثیف به درك واصل شدند تا زنده هستم هر شب جمعه برای اینها لعنت می فرستم.
من
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
۲
۰
درك نمیكنم با این همه اخبارازاین دست و اعدام .هنوزجوانهای زیادی این جرم رامرتكب میشن وزنان ... زیادی دوباره در دام میفتن.چرا واقعا؟؟
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
۱
۰
واقعا چرا بایدهمچین مسائلی تو یه مملكت اسلامی باشه چه زمانی مسئولین میخوان علت این حوادث وراه های جلوگیری ازهمچین اتفاقات تلخی رو بگیرن آیا واقعا راهی وجود نداره؟
بینام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
۱
۰
تشكر تشكر متجاوز و قاچاقچی مواد مخدر زمینخواران مفسدان اقتصادی باید اعدام شوند مفسد فی الارض هستند
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
۱
۰
با سلام .به نظر من با توجه به وضعیت ازدواج باید راهكاری برای جوانان پیدا كرد.الان با موبایل انواع فیلم های مبتذل رو میتونی براحتی دانلود كنی واین خیلی خطر ناكه انحراف فكری وجنون فردا میتونه برای بچه های خودمون اتفاق بیوفته پس بجای تشكر وقدر دانی از نیروی انتظامی وغیره بفكر پیشگیری از وقوع چنین جرایمی باشیم.با تشكر
رضا
Spain
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
۲
۰
این دوستانی كه منفی دادن واقعا منظورشون چیه؟؟؟یعنی این شیطان نباید اعدام میشدن؟؟؟تجاوز به یك زن مریض اونم در شب و رها كردن اون بدبخت توی نیمه شب حكمش چی می تونه باشه؟؟؟خوبه آدم یه لحظه خودشو جای اون زن بی چاره بذاره بعد قضاوت بكنه، خدا نگه دار همه ی حافظان نظم در جامعه باشه...مین
نامی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
۱
۰
آقایان و یا خانمهای مثلاً روشنفكر حالا نمی خواد واسه یه جانی ، متجاوز به عنف و ناموس مردم دلتون بسوزه و حرفهای كانال من و تو با بی بی سی رو بزنید و بگید اعدام حقشون نیست.
ramin
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
۱
۰
دخترا بییاید به این پسرا رحم كنید انقد تیپ های مبتذل نرنید تا این بلا ها دامن گیرتون نشه ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها