نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بداخلاقی و به کاربردن ادبیات نامناسب و توهین آمیز نسبت به دیگران از جمله رئیس مجلس جایز نیست.
کد خبر: ۸۲۱۲۲۷
واکنش مطهری به توهین به لاریجانی

به گزارش خبرآنلاین؛ علی مطهری امروز و در پایان جلسه علنی مجلس درجمع خبرنگاران در باره توهین های صورت گرفته به هیئت رئیسه مجلس از سوی برخی نمایندگان و حواشی به وجود آمده در این جلسه گفت: به قول معروف نیش عقرب نه از ره کینه است؛ اقتضای طبیعتش این است.

وی افزود: البته طرح موارد این چنینی چندان مهم نیست زیرا در داخل آمریکا هم این نزاع ها وجود داشته و این موارد نشانه آزادی در کشور است اما بداخلاقی و توهین را کار جایزی نمی دانیم.

مطهری تاکید کرد: اینکه تصور شود وزارت امورخارجه متن تحریف شده ای را در اختیار نمایندگان و مردم قرار می دهد، تصور ناشیانه ای است، وزارت امورخارجه هیچ گاه آبروی خود را قربانی نمی کند و از سوی دیگر؛ در حال حاضر تا حدی افراد مسلط به زبان انگلیسی و مترجمین خبره و ماهر د کشور فعالیت دارند که می توانند این ترجمه را انجام دهن.

مزارع حشیش و تریاک داعش

یک مسئول عراقی از اقدام گروه تروریستی داعش در ایجاد مزارع حشیش و تریاک در جنوب موصل برای تامین هزینه های خود از طریق تولید و توزیع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، "سعید مموزینی" مسئول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان عراق در موصل فاش کرد گروه تروریستی داعش اخیرا مزارع ویژه حشیش را در جنوب موصل ایجاد کرده است.

مموزینی اظهار داشت ، هدف گروه داعش از ایجاد مزارع حشیش، تجارت مواد مخدر در مناطق تحت سیطره خود و صادرات آن به مناطق دیگر است.

وی افزود : داعش اخیرا مزارع ویژه ماده مخدر حشیش و تریاک را ایجاد کرده است و این اراضی وسیعی را در مناطق حمام العلیل و محلبیه در جنوب موصل به کشت این مواد مخدر اختصاص داده است.

تحلیل فیگارو از سفر فابیوس به تهران

روزنامه فرانسوی فیگارو طی گزارشی در خصوص سفر وزیر خارجه این کشور به تهران، هدف این سفر را از سرگیری روابط دوجانبه ایران و فرانسه پس از توافق هسته‌ای اخیر این کشور با قدرت‌های بزرگ اعلام کرد.

به گزارش فارس، روزنامه فرانسوی فیگارو امروز طی گزارشی در خصوص این سفر اعلام کرد: وزیر امور خارجه فرانسه صبح امروز با هدف ازسرگیری روابط دوجانبه ایران و فرانسه پس از توافق هسته‌ای اخیر این کشور با قدرت‌های بزرگ در وین اتریش، وارد تهران شد.

فابیوس پیش از آغاز مذاکرات با مسئولان ایرانی در اظهاراتی اعلام کرد: «این سفر سفری مهم است. ایران و فرانسه دو کشور بزرگ مستقل با دو تمدن بزرگ هستند. اگرچه طی سال‌های اخیر روابط ما به دلایلی که همه به آن واقفند سست شده اما اکنون به لطف توافق هسته‌ای اوضاع تغییر خواهد کرد.»

امتیازات زیادی به ایران داده شد

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در یادداشتی در پایگاه اینترنتی دالاس نیوز، با «بد» توصیف کردن توافق هسته ای، مدعی شد در جمع‌بندی مذاکرات امتیازات زیادی به ایران داده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، در یادداشت خود نوشت: باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به جای این که از سیاست های خود در خصوص توافق هسته ای وین درباره برنامه هسته ای ایران دفاع کند، هنر حمله به مخالفان خود را در پیش گرفته است. اساسا اوباما استدلال می کند که ما برای مقابله با دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای یا باید این توافق ضعیف را بپذیریم یا اینکه وارد جنگ با ایران شویم.

به عنوان مثال، اوباما راه غلطی را در پیش گرفته است و ظاهرا می خواهد اذهان را از این واقعیت ناخوشایند که توافق هسته ای در عمل، موفقیت آمیز نخواهد بود، منحرف کند.

این توافق، نمی تواند مانع دستیابی ایران به تسلیحات اتمی شود. بنابراین گزینه واقعی که ما با آن مواجه هستیم این است که ما یا باید تبعات یک اقدام نظامی را در نظر بگیریم یا با پیامدهای یک ایران هسته ای مواجه شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها