جهنم را درپناهگاه‌های داعش حس کردم

اعترافات تکان‌دهنده زن تاجیکی فراری‌ از داعش

یک زن سوری جداشده از گروه تروریستی داعش در سخنانی با اشاره به هویت اعضای این گروه تروریستی گفت: اعضای این گروه، دزد و متجاوز هستند که تنها برای ثروت اندوزی و شهوت رانی وارد خاک سوریه شدند.
کد خبر: ۸۲۰۸۵۱
حقایق تکان دهنده از زبان زن داعشی

به گزارش شبکه سومریه نیوز،این زن سوری در بیان علت جدایی خود از این گروه تروریستی می گوید که به دلیل مشاهده اقدامات وحشیانه تروریست های داعش و همچنین آسیب های جسمی که توسط آنها به وی وارد شده از داعش جدا شده است.

این زن سوری که به نام مستعار «لینا» شناخته می شود در شهر دیرالزور سوریه سکونت داشت و در گروه تروریستی داعش فعالیت می کرد.

وی در خصوص فضای حاکم بر مناطق تحت سیطره داعش در سوریه تصریح می کند: نوعی ترس خفه کننده بر مناطق تحت تسلط داعش در سوریه حاکم است زیرا تروریست های داعش از کودکان به عنوان توزیع کنندگان مواد مخدر استفاده می کنند. آنها همچنین در مناطق تحت تسلط خود دختران ایزدی ربوده شده را در اختیار اعضای خود قرار می دهند تا از آنها سوء استفاده جنسی کنند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات غیر انسانی تروریست های داعش علیه مردم سوریه اظهار داشت: باوجود درآمدهای هنگفت نفتی که در نزدیکی شهر محل سکونتم وجود داشت اما همواره این شهر با مشکلات قطعی آب و برق مواجه بود و تروریست های داعش اجازه نمی دادند که مردم در آرامش و آسایش زندگی کنند. من به دلیل مشاهده اقدامات وحشیانه داعش از آنها جدا شدم.

سفر آزمایشی فابیوس به تهران

رئیس جمهور فرانسه از سفر وزیر امور خارجه کشورش به تهران به عنوان وسیله ای برای محک زدن ایران تعبیر کرد.

به گزارش مهر به نقل از بلومبرگ، «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور فرانسه، دوشنبه شب در ضیافت سالانه خبرنگاران کاخ الیزه از نقش ایران در تحولات منطقه و خلیج فارس در پی حصول تفاهم هسته ای وین سخن گفت.

به گفته اولاند، ایران کشوری است که باید درباره سوریه، یمن و بحرین راه حل هایی ارائه بدهد.

علاوه بر این، اولاند مدعی شد که نحوه میزبانی ایران از «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه، بازگو کننده رفتار این کشور خواهد بود!

در این باره، روزنامه صهیونیستی «آروتز شوا» نیز به نقل از اولاند نوشت: «ما برای سنجیدن رفتار ایران، نحوه میزبانی آنها را زیر نظر خواهیم گرفت. انتظار دارم که «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران آمادگی کشورش برای همکاری را نشان بدهد.»

گستاخی جدید وزیر سعودی علیه ایران

وزیر خارجه سعودی در کنفرانس خبری مشترک با فدریکا موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما اظهارات مسوولان ایرانی را برنمی تابیم و سخنان اینها نشان می دهد کشور ایران برای برقراری حسن همجواری تلاش نمی کند بلکه کشوری است که دارای طمع ورزی هایی در منطقه است و دست به اقدام های خصمانه ای می زند.

به گزارش العربیه ، عادل الجبیر افزود: احتمالا اظهارات ایرانی ها علیه عربستان به خاطر شکست همپیمانان شان در یمن است.

در همین حال، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه عربستان بر نقش و جایگاه مثبت ایران در منطقه و جهان تاکید کرد .

پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان

مسعود میرکاظمی ،عضو جبهه پایداری در مورد سخنان اصلاح طلبان مبنی بر اینکه اگر رد صلاحیت ها برای اصلاح طلبان اتفاق نیفتد آنها اکثریت کرسی های مجلس دهم را به دست می آورند به خبرنگار نامه نیوز گفت:اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری نیز کمتر از 8الی 9درصد رای داشتند و فکر نکنند رای آقای روحانی برای اصلاح طلبان است زیرا عموم مردم در روستاها به آقای روحانی رای دادند و جناح خاصی به آقای روحانی رای نداده است و در واقع عموم مردم رای داند.

وزیر نفت دولت احمدی نژاد اظهار داشت:اصلاح طلبان نمی توانند بگویند ما در آینده می توانیم اکثر کرسی های مجلس را بدست بیاوریم زیرا اصلاح طلبان تا الان زیر چتر کارگزاران رشد کردند و امروز نیز اگر بخواهند باقی بمانند و فعالیت کنند باید زیر چتر کارگزاران بمانند.

میرکاظمی بیان کرد: امروز اصلاح طلبان جایگاهی ندارند و امروز نیز زیر بلیط کارگزاران رشد کرده اند و می کنند و اگر کارگزاران چترشان را بردارند اینها عددی نیستند.

وی در مورد اینکه اصلاح طلبان بیشتر به وحدت نزدیک شده اند تا اصولگرایان گفت:اصلاح طلبان حزب هستند این در حالی است که اصولگرایان حزب نیستند و همه افرادی که در شهرستانها و روستاها هستند اصولگرا هستند و اینها جز هیچ حزبی نیستند و در واقع همین افراد نیز به کاندیدای هر جبهه و حزبی رای می دهند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
۰
۰
باسلام ازمسئولان ایرانی انتظار داریم جواب ... سعودی رابدهند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها