فرمانده عملیات ویژه آمریکا تاکید کرد، مرگ از هر سو ابوبکر البغدادی، رهبر داعش را محاصره کرده و به همین دلیل هم وی به دنبال وارثی برای حکومت تروریستی خود است.
کد خبر: ۸۲۰۵۳۲
سایه مرگ بر سر البغدادی

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، ژنرال جوزف ووتول، فرمانده عملیات ویژه آمریکا در همایشی امنیتی در کلورادو گفت: ابوبکر البغدادی، رهبر داعش تلاش می‌کند در انتخاب جانشین خود انعطاف پذیری نشان دهد و خبرها از زخمی شدن وی که از حدود چند ماه قبل منتشر شده است تا به امروز تایید نشده‌اند.

ووتول گفت، سایه مرگ بر سر بغدادی و نزدیکانش سایه افکنده و هر آن احتمال کشته شدن آنها می‌رود و به همین دلیل برای خود جانشین‌هایی تعیین می‌کند.

وی در عین حال تاکید کرد، البغدادی در هیچ حمله هوایی زخمی نشده است و هنوز زنده و در شرایط جسمی خوبی است و دائما از سوریه به عراق و بالعکس سفر می‌کند.

در همین راستا روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نوشت: البغدادی تصمیم گرفته است با رسیدگی و نظارت گسترده بر فعالیت‌های نمایندگان و فرماندهان منطقه‌ای خود از ادامه روند کنونی فعالیت‌های داعش پس از مرگ خود اطمینان حاصل کند.

بساز و بفروش نیویورکی صدرنشین جانشینی اوباما

دونالد ترامپ سرمایه دار، میلیاردر و سازنده املاک محله منهتن نیویورک و سایر نقاط آمریکا که ورودی جنجالی در عرصه ریاست جمهوری 2016 آمریکا از حزب جمهوریخواه داشت، در کمال ناباوری منتقدان و کارشناسان سیاسی،بین نامزدهای این حزب در صدر نظرسنجی ها قرار دارد.

شبکه تلویزیونی سی.ان.ان روز دوشنبه گزارش داد در تازه ترین نظرسنجی این شبکه و در حالیکه بسیاری از کارشناسان انتظار خروج ترامپ از نامزدی ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه داشتند، صاحب خیابان پنجم منهتن با 18درصد آرا در صدر نامزدهای حمهوریخواه قرار گرفت.

سی.ان.ان گزارش داد: باوجود اظهارات جنجال برانگیز اخیر ترامپ بویژه علیه جان مک کین سیاسمتدار تندروجمهوریخواه طی هفته های اخیر و تاکید بر اینکه عذرخواهی نمی کند، باقی ماندن وی در صدر سایر رقبای هم حزبی، تعجب کارشناسان را برانگیخته است.

سی.ان.ان گزارش داد به عقیده کارشناسان محبوبیت ترامپ که سابقه رسمی سیاسی نیز ندارد این است که حرف های مورد علاقه افکار عمومی آمریکا را می زند.

شبکه تلویزیونی سی.ان.ان گزارش داد: در این نظرسنجی که از 22تا 25جولای (31تیر 3 امردادماه) از میان یکهزار و 17نفر (898 نفر واجد شرایط رای دادن) صورت گرفت، جب بوش پس از ترامپ بین 16 نامزد جمهوریخواه در جایگاه دوم قرار گرفت.

شغل جدید خواهر رهبر کره‌شمالی

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی خواهر کوچکتر خود را به عنوان مدیر تبلیغاتی کشور منصوب کرد.

منابع نزدیک به پیونگ‌یانگ اعلام کردند به خواهر کوچکتر رهبر کره‌شمالی وظیفه توسعه و بسط‌ شخصیت "کیم‌" محول شده‌است.

«کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره‌شمالی، به تازگی به مقام مدیر مشترک دپارتمان تبلیغات حزب کارگران کره‌شمالی منصوب شده‌است.

وی باید در این جایگاه بوسیله اجرای پروژه‌های بت‌گرایی به تحکیم قدرت "کیم جونگ اون" کمک کند.

همانند دیگر اعضای خانواده "کیم"، اطلاعات دقیقی از زندگی «کیم یو جونگ» در دست نیست، اما طبق اطلاعات اندک بدست آمده، خواهر رهبر کره‌شمالی 27 یا 28 سال سن دارد.

پارلمان اصلاح‌طلبان تشکیل می‌شود

پارلمان اصلاح‌طلبان که قرار است با حضور احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب در مورد راهبردهای اصلاح‌طلبان و اهداف این طیف سیاسی تصمیم‌گیری‌هایی را صورت دهد به زودی تشکیل خواهد شد.

به گزارش فارس، پارلمان اصلاح‌طلبان که قرار است با حضور احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب در مورد راهبردهای اصلاح‌طلبان و اهداف این طیف سیاسی تصمیم‌گیری‌هایی را صورت دهد به زودی تشکیل خواهد شد.

برپایه این خبر تشکیل پارلمان اصلاحات به پیشنهاد کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بوده و در جلسه اخیر این تشکل سیاسی کلیات طرح به تصویب رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها