همزمان با شکایت پسر جوانی، تعداد شاکیان خرابه‌های شرق تهران به چهار دختر و پسر افزایش یافت.
کد خبر: ۸۲۰۰۴۸
شکایت جدید در پرونده شیطان خرابه‌های شرق تهران

به گزارش جام‌جم، 5 تیر امسال پسر 14 ساله‌ای با خانواده‌اش با مراجعه به کلانتری جوادیه تهرانپارس از پسر شیطان صفتی شکایت کردند. پسر نوجوان در شکایتش گفت: عصر دیروز در حال عبور از خیابان جشنواره بودم که پسر 26 ساله‌ای نزدیکم شد و به بهانه آدرس پرسیدن با تهدید چاقو مرا به خرابه‌ای در انتهای خیابان برد و مورد آزار و اذیت قرار داد.

با اعلام شکایت، دستگیری پسر جوان در دستور کار قرار گرفت. درحالی که تحقیقات برای شناسایی پسر جوان آغاز شده بود دختر و پسر جوانی جداگانه با مراجعه به کلانتری از پسر شیطان صفت به خاطر سرقت و آزار و اذیت شکایت کردند.

در ادامه ماموران با گشت نامحسوس در منطقه، 21 تیرماه توانستند شیطان خرابه‌های شرق تهران را شناسایی و دستگیر کنند.

با انتقال پسر جوان به دادسرای جنایی، تحقیقات از فرهاد آغاز شد. او در بازجویی با اعتراف به سرقت و آزار و اذیت سه دختر و پسر جوان مدعی شد به خاطر اعتیاد و تحت تاثیر قرص و شیشه دست به این کار زده است.

با اعترافات متهم، او بازداشت شد. صبح دیروز خانواده پسر 20 ساله‌ای به نام نیما با مراجعه به دادسرا از شیطان خرابه‌های شرق تهران شکایت کردند.

نیما که توانسته بود متهم را شناسایی کند، در شکایتش به بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی گفت: 19 اردیبهشت مشغول استراحت در پارکی حوالی خیابان جشنواره بودم که پسرجوانی با نزدیک شدن به من با تهدید چاقو مرا به خرابه‌های اطراف خیابان جشنواره برد و با سرقت گوشی تلفن همراهم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

فرهاد نیز با قبول ربودن نیما، گفت: چندسالی است برای کار از غرب کشور به تهران آمدم اما پس از آشنایی با دختر جوانی به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم. آن روز مواد و قرص مصرف کرده بودم و تحت تاثیر آن، پسر جوان را دیدم که تنهاست. با تهدید چاقو او را ربودم و پس از سرقت، مورد آزار و اذیت قرار دادم. تمامی قربانیانم وقتی چاقو را می‌دیدند از ترس جانشان مقاومت نمی‌کردند و بدون سر و صدا همراهم می‌آمدند.

با اعتراف متهم 26 ساله به ربودن چهارمین قربانی‌اش، تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با دستور محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی شیطان خرابه‌های شرق تهران را آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
۰
۰
دادگاه محترم این جانی ... را به زندان خواهد فرستاد و ایشان پس از چند صباحی خوردن و خوابیدن و دوستی با جانیان دیگر روشها و متد جدید خلاف را فرا خواهد گرفت و دیگر هیچوقت گیر نخواهد افتاد لطفا حامیان حقوق بشر نیایند اینجا و نظر ندهند كه اعدامش نكنید.مطمئن باشید اعدام نمیشه نگران حال این جانی نازنین و معصوم نباشید
حمیدی
France
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
۰
۰
اینكه حقوق بشر غرب ودیگر شاكیان اعدام در ایران نظرهای منفی دارنند. ودنبال تعلیق اعدام در ایران میباشند سئوال اینجاست كه اگر چنین رفتاری با دختران وپسرهای خودشان میشد آیا انتظارشان از مجریان قانون چه بود؟ آیا این بود كه مثلآ چند سال طرف زندان كنند كه كلی هزینه بردوش حكومت باشد وبعد آن جنایكار را آزاد كنند كه دنبال
فرانك
Canada
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
۰
۰
دیوانه ایست كه اگر آزاد باشد به كار خود ادامه خواهد داد.یا حبس ابد یا حكم اسلام
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها