وزیر خارجه سابق رژیم اشغالگر اسرائیل، در پاسخ به سوالی درباره تهدیدهای بسیار نتانیاهو مبنی بر استفاده از گزینه نظامی علیه ایران، با تمسخر گفت: "سگی که پارس میکند، گاز نمی گیرد".
کد خبر: ۸۱۹۸۸۷
نتانیاهو سگی است که واق واق می‌کند، گاز نمی‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، آویگدور لیبرمن وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رییس حزب "اسرائیل خانه ماست"، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به ناتوانی در حل پرونده هسته ای ایران متهم کرد؛ زیرا «این ماموریت برای نتانیاهو بسیار بزرگ و فراتر از توان وی است و باید فرد دیگری جانشین وی شود».

لیبرمن در گفتگویی مفصل با روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت تاکید کرد: حل و فصل صحیح پرونده هسته ای ایران نیازمند یک فرمانده خلاق و مصمم است که می داند چگونه تصمیمات سخت اتخاذ کند؛ و نتانیاهو فاقد چنین ویژگی هایی است.

وی نتانیاهو را به لفّاظی به منظور ماندن در قدرت متهم کرد و گفت: نتانیاهو روابط عمومی بسیار بالایی دارد؛ اما اینها برای رهبری رژیم صهیونیستی و حل مشکلات آن کافی نیست؛ اسراییل فاقد یک راهبرد روشن در خصوص مساله ایران و فلسطین است.

لیبرمن به شکست خود در دوران تصدی پست وزارت خارجه برای متقاعد کردن شورای وزیران در این خصوص اشاره کرد و گفت: نتانیاهو همچنان به اشتباه بزرگ خود در خصومت شخصی علنی با باراک اوباما ادامه می دهد.

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرد که امکان شکست توافق وین درباره برنامه هسته ای ایران از طریق کنگره وجود ندارد.

رییس حزب "اسراییل خانه ماست"، در پاسخ به سوالی درباره مخالفت نتانیاهو با پیشنهاد آمریکا در مورد قرارداد کمکهای جدید و همکاری امنیتی برای جبران توافق با ایران، گفت: حتی بدون توافق با ایران، اسراییل به سبب برخی تحولات منطقه ای خطرناک، به این قرارداد نیاز دارد.

وی تاکید کرد: "در سخن گفتن از گزینه های مختلف درباره مساله ایران زیاده روی کردیم؛ به گونه ای که دیگر کسی ما را جدی نمی گیرد و امروز که به آن گزینه ها اشاره می کنیم، جهان به ما می خندد".

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ارمین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
۰
۰
بك ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
۰
۰
لطفا كلمه پارس را به كار نبرید. از كلمات دیگر هم می توانید استفاده كنید.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
۰
۰
ترجمه عالی بود ممنون

نیازمندی ها