متهمی که تمامی مشخصات همسرش را در سایت همسریابی بارگذاری کرده بود ادعا کرد فقط قصد برگشت زنم را داشتم.
کد خبر: ۸۱۹۸۶۶
اقدام عجیب مرد جوان برای جلوگیری از طلاق

نفس نفس از پله های ساختمان پلیس فتا بالا می آید در حالی که به دنبال افسر نگهبان می گردد مدام زیر لب تکرار می کند: «خدایا چه کار کنم» افسر نگهبان متوجه زن مستأصل می شود، می گوید: خانم بفرمایید.

زن انگار حامی پیدا کرده باشد، پاسخ می دهد: شکایت دارم، نمی دانم کدام از خدا بی خبر آبروی مرا به بازی گرفته، خواهش می کنم کمکم کنید.

افسر نگهبان با هدایت او به سمت اتاق کارشناسان پلیس فتا از او می خواهد شکایتش را مطرح کند. زن هم بدون معطلی می گوید: برایم پاپوش درست کردند.

کارشناس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی با بررسی شکایت خانم 21 ساله از او پرسید به کسی مظنون هستی؟ او جواب داد نه من با کسی مشکل ندارم فقط به این بی آبرویی خاتمه بدهید.

استرس تمام وجودش را گرفته بود گویی قصد نشستن روی صندلی نداشت و مدام راه می رفت و زیر لب جملاتی می گفت.

کارشناس فتا با تشکیل پرونده و روند اداری این قول را به متهم داد که در اسرع وقت عامل یا عاملین این پرونده مشخص می شوند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری کارشناسان فتا کمتر از 3 روز عامل انتشار مشخصات شاکی در سایت همسریابی دستگیر شد.

سرهنگ سید غلامرضا حسینی موضوع را این گونه تشریح کرد که براساس گفته های شاکی مدتی تماس هایی با او گرفته می شده که از او درخواست های غیر اخلاقی داشتند.

شاکی در طرح شکایتش به پلیس فتا ادامه داد برای خودم جای سوال شده بود، در یکی از تماس ها از فرد تماس گیرنده پرسیدم مشخصات فردی و شماره من را از کجا آوردی؟ او در جوابم گفت: خودتان در سایت همسریابی گذاشته اید! وقتی به سایت مربوط مراجعه کردم با مشاهده آنچه می دیدم دیگر چشم هایم به تاریکی می رفت زیرا سخنان رکیکی را به من نسبت داده بودند.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی با اشاره به این که شاکی وقتی با متهم روبه رو شد زوایایی پنهان از پرونده برملا شد. در این دیدار مشخص شد متهم همسر شاکی بوده که مدتی در کش و قوس طلاق در مراجع قضائی بودند.

در بازجویی ها مشخص شد چون شاکی قصد جدایی از همسرش را داشته، او هم برای این که انتقام بگیرد به یکی از سایت های همسریابی مراجعه و با ایجاد صفحه به اسم شاکی (همسرش) تمام مشخصات فردی او را به همراه شماره تلفن ثبت کرده است.

به گفته سرهنگ حسینی، متهم در روند بازجویی به صورت مستمر عنوان داشته قصد برگشت همسرم را داشتم و از کار خود سخت پشیمانم.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
۰
۰
جناب نرم افزار موبایل بی غیرت نه بیقیرت، ضمنا یه اسم واسه خودتون بزارین خیلی بهتره، ممنون.

نیازمندی ها